vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Porsche 911 a elektrický koncept Mission E

IAA 2015 naživo: Porsche 911 a elektrický koncept Mission E
Zoznam kapitol
  1. Porsche vo Frankfurte
  2. Fotogaléria: Porsche vo Frankfurte

Porsche omladil ikonický model 911. Určite už viete, že sa dozadu prvýkrát v histórii nasťahovali preplňované motory, respektíve jeden motor: šesťvalec 3,0 l s dvoma turbami o dvoch stupňoch naladenia. Facelift sa samozrejme týka aj otvorenej verzie Cabrio.

porsche (1).jpgporsche (2).jpgporsche (4).jpgPorsche 911 prešlo faceliftom a môžeme sa tiež pozrieť na koncept Mission E, ktorý ukazuje elektrickú mobilitu v podaní Porsche - najrýchlejší nabíjanie na svete

Modely Carrera aj Carrera S sú silnejšie o 20 koní a 60 Nm a samozrejme majú nižšiu spotrebu: 7,4 litra na 100 km.

Ďalšou zaujímavosťou na stánku Porsche je futuristický koncept Mission E, akýsi mix Panamery a 911 pre udržateľnú mobilitu budúcnosti. Je to elektromobil, má štvoricu dverí a pohon všetkých kolies. Zaujímavosťou je, že sa vďaka 800V technológii nabije na 80% kapacity len za 15 minút. Automobilka uvádza dojazd na jedno nabitie až 500 km.

porsche gt3rs (2).JPGporsche gt3rs (3).JPGporsche gt3rs (4).JPG
Nebojte sa, modely GT3 a GT3 RS zostávajú pri atmosférickom saní. A vraj bude aj jeden puristický model 911, ktorý tiež dostane atmosférický benzínový motor

Ak vás trápia prechod Porsche 911 na preplňovanie, nezúfajte. Stále si môžete kúpiť model GTS alebo atmosférickú klasiku, ktorá sa volá 911 GT3 RS. Navyše sa jedná pravdepodobne o jediné auto na svete, ktorému pristane biela farba. Ako by čakalo, až dostane reklamy, závodné číslo a vyrazí na trať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY