vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede.
IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí
Zoznam kapitol
  1. Opel Astra
  2. Fotogaléria: Opel Astra

Opel sa síce chváli tým, že nová generácia Astry schudla 200 kilogramov, ale keď sa pozrieme na aktuálne dáta hmotnosti konkurencie, zistíme, že sa Astra dostala skôr tam, kde sú ostatní. Ešte že tak, pretože minulá verzia bola naozaj pekne vypasený cukrík.

opel astra (2).JPGopel astra (17).JPGopel astra (18).JPGNová Astra sa predstavuje ako hatchback a aj ako praktické kombi. Ani na autosalóne nemôže chýbať veľmi dôkladná prehliadka techniky...

Ale teraz opäť vážne. Vo Frankfurte je možnosť vidieť nielen hatchback, ale aj kombi Astra Sports Tourer. Ten ponúkne v kufri až 1630 litrov voľného miesta, čo ho radí k tým priestrannejším kombíkom v triede.

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Začína sa na litrovom trojvalci, pokračuje cez dve verzie motora 1.4 Turbo a končí pri preplňovanej tisícšestovke s výkonom 147 kW (200 k). Budú samozrejme aj diesely, chrbticou ponuky je nový motor 1.6 CDTI, vo vrcholnej verzii bude mať aj dve turbá.

Opel rozhodne na prezentáciu Astry nešetrí sebavedomím a superlatívy. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede. Pravdou však je, že príplatková výbava Astry je obvyklá skôr pri luxusných vozidlách. Môžete si objednať napríklad vyhrievané a vetrané sedačky s masážou a veľa bezpečnostných a asistenčných systémov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY