vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede.
IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí
Zoznam kapitol
  1. Opel Astra
  2. Fotogaléria: Opel Astra

Opel sa síce chváli tým, že nová generácia Astry schudla 200 kilogramov, ale keď sa pozrieme na aktuálne dáta hmotnosti konkurencie, zistíme, že sa Astra dostala skôr tam, kde sú ostatní. Ešte že tak, pretože minulá verzia bola naozaj pekne vypasený cukrík.

opel astra (2).JPGopel astra (17).JPGopel astra (18).JPGNová Astra sa predstavuje ako hatchback a aj ako praktické kombi. Ani na autosalóne nemôže chýbať veľmi dôkladná prehliadka techniky...

Ale teraz opäť vážne. Vo Frankfurte je možnosť vidieť nielen hatchback, ale aj kombi Astra Sports Tourer. Ten ponúkne v kufri až 1630 litrov voľného miesta, čo ho radí k tým priestrannejším kombíkom v triede.

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Začína sa na litrovom trojvalci, pokračuje cez dve verzie motora 1.4 Turbo a končí pri preplňovanej tisícšestovke s výkonom 147 kW (200 k). Budú samozrejme aj diesely, chrbticou ponuky je nový motor 1.6 CDTI, vo vrcholnej verzii bude mať aj dve turbá.

Opel rozhodne na prezentáciu Astry nešetrí sebavedomím a superlatívy. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede. Pravdou však je, že príplatková výbava Astry je obvyklá skôr pri luxusných vozidlách. Môžete si objednať napríklad vyhrievané a vetrané sedačky s masážou a veľa bezpečnostných a asistenčných systémov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY