vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede.
IAA 2015 naživo: Nový Opel Astra sa Golfu rozhodne nebojí
Zoznam kapitol
  1. Opel Astra
  2. Fotogaléria: Opel Astra

Opel sa síce chváli tým, že nová generácia Astry schudla 200 kilogramov, ale keď sa pozrieme na aktuálne dáta hmotnosti konkurencie, zistíme, že sa Astra dostala skôr tam, kde sú ostatní. Ešte že tak, pretože minulá verzia bola naozaj pekne vypasený cukrík.

opel astra (2).JPGopel astra (17).JPGopel astra (18).JPGNová Astra sa predstavuje ako hatchback a aj ako praktické kombi. Ani na autosalóne nemôže chýbať veľmi dôkladná prehliadka techniky...

Ale teraz opäť vážne. Vo Frankfurte je možnosť vidieť nielen hatchback, ale aj kombi Astra Sports Tourer. Ten ponúkne v kufri až 1630 litrov voľného miesta, čo ho radí k tým priestrannejším kombíkom v triede.

Pod kapotou Astry nájdeme výhradne downsizované preplňované motory. Začína sa na litrovom trojvalci, pokračuje cez dve verzie motora 1.4 Turbo a končí pri preplňovanej tisícšestovke s výkonom 147 kW (200 k). Budú samozrejme aj diesely, chrbticou ponuky je nový motor 1.6 CDTI, vo vrcholnej verzii bude mať aj dve turbá.

Opel rozhodne na prezentáciu Astry nešetrí sebavedomím a superlatívy. Automobilka napríklad tvrdí, že Astra dostane najlepšie sedadlá vo svojej triede. Pravdou však je, že príplatková výbava Astry je obvyklá skôr pri luxusných vozidlách. Môžete si objednať napríklad vyhrievané a vetrané sedačky s masážou a veľa bezpečnostných a asistenčných systémov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY