vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Mazda Koeru je vlastne také BMW X4

IAA 2015 naživo: Mazda Koeru je vlastne také BMW X4
Zoznam kapitol
  1. Mazda Koeru
  2. Fotogaléria: Mazda Koeru

Koncept Mazda Koeru predstavuje možnosti súčasnej platformy a naznačuje rozšírenie modelového radu crossoverov o model zameraný viac na štýl než na čistú praktickosť. Mazda Koeru je skrátka štvordverové kupé-SUV, niečo v štýle BMW X4 a X6.

mazda (2).JPGmazda (6).JPGmazda (3).JPGZ konceptu Mazda Koeru vznikne produkčný model Mazda CX-4. Čakajme zameranie skôr na dynamiku a ovládateľnosť než na praktickosť

Nakoniec to tiež vyzerá, že Mazda sa ozhodne vyrábať taký model sériovo. Podľa všetkého by sa mal volať Mazda CX-4 a dostane modernizované motory Skyactiv. Ako prvý by tiež mohol mať pripravované preplňované prevedenie benzínových motorov Mazda.

Slovo Koeru znamená v preklade niečo ako "prekročiť" alebo "nedržať sa vo vymedzených hraniciach". Mazda chce postaviť dynamické a vitálne SUV, ktoré ale zároveň ponúkne vysokú mieru kultivovanosti. Predprodukčný model by sa mohol ukázať už o rok v Paríži.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY