vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport

IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Active Sport a Project 2&4
  2. Honda na IAA 2015: Fotogaléria

Honda priviezla do Frankfurtu veľmi zaujímavý koncept kompaktnej okruhové hračky. Volá sa Project 2&4 a zatiaľ čo všetci ostatní do podobných zaujímavostí napchajú nudný elektrický pohon, Honda použila závodný štvorvalec zo špeciálu MotoGP.

_DSC0936.JPG_DSC0940.JPG_DSC0937.JPG_DSC0938.JPG_DSC0939.JPG_DSC0941.JPG
Koncept Project 2&4 je ľahká okruhová hračka kombinujúca hravosť, ľahkosť a rýchlosť motocykla s priľnavosťou a bezpečnosťou automobilu. Poháňa ho motor zo špeciálu MotoGP

Aby sme ale nezabúdali ani na bežné autá, vo Frankfurte sa ukázal aj model Civic Active Sport, čo je vlastne klasické kombi prispôsobené pre nadšených cyklistov. Asi sa tým má demonštrovať využiteľnosť a veľkosť batožinového priestoru kombi modelu Honda Civic.

_DSC0933.JPG_DSC0932.JPG_DSC0935.JPG
Cyklistický špeciál Honda Civic Active Sport prezentuje využitelnosť a veľkosť batožinového priestoru tohto kombi

Vedľa okruhového a cyklistického konceptu bol v ponuke samozrejme Civic Type-R a tiež modernizované modely HR-V a Jazz. Neskôr sa ešte v samostatnom článku vrátime k Honde NSX.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY