vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport

IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Active Sport a Project 2&4
  2. Honda na IAA 2015: Fotogaléria

Honda priviezla do Frankfurtu veľmi zaujímavý koncept kompaktnej okruhové hračky. Volá sa Project 2&4 a zatiaľ čo všetci ostatní do podobných zaujímavostí napchajú nudný elektrický pohon, Honda použila závodný štvorvalec zo špeciálu MotoGP.

_DSC0936.JPG_DSC0940.JPG_DSC0937.JPG_DSC0938.JPG_DSC0939.JPG_DSC0941.JPG
Koncept Project 2&4 je ľahká okruhová hračka kombinujúca hravosť, ľahkosť a rýchlosť motocykla s priľnavosťou a bezpečnosťou automobilu. Poháňa ho motor zo špeciálu MotoGP

Aby sme ale nezabúdali ani na bežné autá, vo Frankfurte sa ukázal aj model Civic Active Sport, čo je vlastne klasické kombi prispôsobené pre nadšených cyklistov. Asi sa tým má demonštrovať využiteľnosť a veľkosť batožinového priestoru kombi modelu Honda Civic.

_DSC0933.JPG_DSC0932.JPG_DSC0935.JPG
Cyklistický špeciál Honda Civic Active Sport prezentuje využitelnosť a veľkosť batožinového priestoru tohto kombi

Vedľa okruhového a cyklistického konceptu bol v ponuke samozrejme Civic Type-R a tiež modernizované modely HR-V a Jazz. Neskôr sa ešte v samostatnom článku vrátime k Honde NSX.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY