vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport

IAA 2015 naživo: Honda priviezla divoký Project 2&4 aj Civic Active Sport
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Active Sport a Project 2&4
  2. Honda na IAA 2015: Fotogaléria

Honda priviezla do Frankfurtu veľmi zaujímavý koncept kompaktnej okruhové hračky. Volá sa Project 2&4 a zatiaľ čo všetci ostatní do podobných zaujímavostí napchajú nudný elektrický pohon, Honda použila závodný štvorvalec zo špeciálu MotoGP.

_DSC0936.JPG_DSC0940.JPG_DSC0937.JPG_DSC0938.JPG_DSC0939.JPG_DSC0941.JPG
Koncept Project 2&4 je ľahká okruhová hračka kombinujúca hravosť, ľahkosť a rýchlosť motocykla s priľnavosťou a bezpečnosťou automobilu. Poháňa ho motor zo špeciálu MotoGP

Aby sme ale nezabúdali ani na bežné autá, vo Frankfurte sa ukázal aj model Civic Active Sport, čo je vlastne klasické kombi prispôsobené pre nadšených cyklistov. Asi sa tým má demonštrovať využiteľnosť a veľkosť batožinového priestoru kombi modelu Honda Civic.

_DSC0933.JPG_DSC0932.JPG_DSC0935.JPG
Cyklistický špeciál Honda Civic Active Sport prezentuje využitelnosť a veľkosť batožinového priestoru tohto kombi

Vedľa okruhového a cyklistického konceptu bol v ponuke samozrejme Civic Type-R a tiež modernizované modely HR-V a Jazz. Neskôr sa ešte v samostatnom článku vrátime k Honde NSX.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY