vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak. Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.
IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford sa tento rok rozhodol nepredstavovať vo Frankfurte žiadnu veľkú premiéru a namiesto toho zdôrazniť svoj rad SUV a modelov s pohonom všetkých kolies. Asi najzaujímavejšou novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, ktorý bol síce predstavený už skôr, ale na IAA 2015 má európsku výstavnú premiéru.

_DSC0973.JPG_DSC0971.JPG_DSC0969.JPGWidltrak je vrcholné prevedenie pick-upu Ranger, ktorý je inak hlavne úžitkovým pracantom aj do náročného terénu

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak, ktorá tradične balansuje na pomedzí úžitkového pick-upu (ktorým inak Ranger je) a štýlového off-roadu. Má päťmiestnu kabínu, štýlové kolesá, nástupné lišty i rám na korbe. A tiež neprehliadnuteľnú oranžovú farbu Pride.

Oranžová sa objavuje ako kontrastná farba aj v modernizovanom interiéri, kam sa novo nasťahoval systém Sync 2 s veľkou 8" obrazovkou.  

_DSC0972.JPG_DSC0975.JPG_DSC0976.JPG
V rámci faceliftu dostal Ranger ľahko modifikovaný vzhľad prednej časti a vylepšené diesely s vyšším výkonom a menšou spotrebou

Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatiaľ čo väčší päťvalec má stále 147 kW, menší motor posilnil z 92 alebo 110 na 96, resp. 118 kW. Pritom je podľa automobilky až o 17% úspornejší.

Objednať si môžete ako prevedenie so zadným pohonom, tak štvorkolku s redukciou.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY