vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak. Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.
IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford sa tento rok rozhodol nepredstavovať vo Frankfurte žiadnu veľkú premiéru a namiesto toho zdôrazniť svoj rad SUV a modelov s pohonom všetkých kolies. Asi najzaujímavejšou novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, ktorý bol síce predstavený už skôr, ale na IAA 2015 má európsku výstavnú premiéru.

_DSC0973.JPG_DSC0971.JPG_DSC0969.JPGWidltrak je vrcholné prevedenie pick-upu Ranger, ktorý je inak hlavne úžitkovým pracantom aj do náročného terénu

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak, ktorá tradične balansuje na pomedzí úžitkového pick-upu (ktorým inak Ranger je) a štýlového off-roadu. Má päťmiestnu kabínu, štýlové kolesá, nástupné lišty i rám na korbe. A tiež neprehliadnuteľnú oranžovú farbu Pride.

Oranžová sa objavuje ako kontrastná farba aj v modernizovanom interiéri, kam sa novo nasťahoval systém Sync 2 s veľkou 8" obrazovkou.  

_DSC0972.JPG_DSC0975.JPG_DSC0976.JPG
V rámci faceliftu dostal Ranger ľahko modifikovaný vzhľad prednej časti a vylepšené diesely s vyšším výkonom a menšou spotrebou

Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatiaľ čo väčší päťvalec má stále 147 kW, menší motor posilnil z 92 alebo 110 na 96, resp. 118 kW. Pritom je podľa automobilky až o 17% úspornejší.

Objednať si môžete ako prevedenie so zadným pohonom, tak štvorkolku s redukciou.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY