vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak. Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.
IAA 2015 naživo: Ford Ranger je luxusnejší a úspornejší

Ford sa tento rok rozhodol nepredstavovať vo Frankfurte žiadnu veľkú premiéru a namiesto toho zdôrazniť svoj rad SUV a modelov s pohonom všetkých kolies. Asi najzaujímavejšou novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, ktorý bol síce predstavený už skôr, ale na IAA 2015 má európsku výstavnú premiéru.

_DSC0973.JPG_DSC0971.JPG_DSC0969.JPGWidltrak je vrcholné prevedenie pick-upu Ranger, ktorý je inak hlavne úžitkovým pracantom aj do náročného terénu

Ford vo Frankfurte vystavuje vyšperkovanú verziu Widltrak, ktorá tradične balansuje na pomedzí úžitkového pick-upu (ktorým inak Ranger je) a štýlového off-roadu. Má päťmiestnu kabínu, štýlové kolesá, nástupné lišty i rám na korbe. A tiež neprehliadnuteľnú oranžovú farbu Pride.

Oranžová sa objavuje ako kontrastná farba aj v modernizovanom interiéri, kam sa novo nasťahoval systém Sync 2 s veľkou 8" obrazovkou.  

_DSC0972.JPG_DSC0975.JPG_DSC0976.JPG
V rámci faceliftu dostal Ranger ľahko modifikovaný vzhľad prednej časti a vylepšené diesely s vyšším výkonom a menšou spotrebou

Modernizovaný Ranger naďalej dáva na výber z motorov 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatiaľ čo väčší päťvalec má stále 147 kW, menší motor posilnil z 92 alebo 110 na 96, resp. 118 kW. Pritom je podľa automobilky až o 17% úspornejší.

Objednať si môžete ako prevedenie so zadným pohonom, tak štvorkolku s redukciou.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY