vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Facelift Fiatu 500 je našťastie veľmi nenápadný

IAA 2015 naživo: Facelift Fiatu 500 je našťastie veľmi nenápadný
Zoznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogaléria: Fiat 500

Keď bolo oznámené, že malý mestský hatchback Fiat 500 prejde faceliftom, trochu sme sa báli, čo Fiat s rozkošným autíčkom urobí. Našťastie prakticky nič, retro dizajn päťstovky zostal zachovaný.

fiat500 (11).JPGfiat500 (10).JPGfiat500 (12).JPGDizajn roztomilej päťstovky sa prakticky nezmenil. Aj technika je absolútne rovnaká, iba sa znižovala spotreba a modernizovala komfortná a bezpečnostná výbava

Zmeny sú teda skutočne len kozmetické. Museli by ste postaviť obe autá vedľa seba, aby ste našli rozdiely. Iné sú svetlá, maska aj nárazníky, ale skôr sa zapracovalo na motoroch, prevodovkách, podvozku a hlavne interiéri.

Vnútri bude mať zákazník k dispozícii viac možností individualizácie, zmenia sa farby a dekory a tiež sa sem nasťahuje nový multimediálny systém s rozšírenými možnosťami konektivity. Áno, už aj malá päťstovka bude mať internet a urobíte si z nej taký malý smartfón.

fiat500 (6).JPGfiat500 (7).jpgfiat500 (30).jpgDovnútra sa nasťahoval nový multimediálny systém. Samozrejme nemôže chýbať ani ostrá limitovaná verzia Abarth, tu s motorom 1.4 Turbo s výkonom 139 kW (190 k)

Motory Fiatu 500 sú síce na prvý pohľad rovnaké, ale majú nižšiu spotrebu a plnia emisnú normu Euro 6. Základná atmosférická tisícdvestovka je o štyri decilitre úspornejšia (teraz 4,3 l/100 km) vďaka aktívnemu alternátoru a nižšiemu treniu, preplňovaný dvojvalec 0.9 TwinAir jazdí dokonca za 3,8 litra. Turbodiesel 1.3 Multijet má teraz normovanú spotrebu 3,3 l/100 km.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY