vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Dacia Duster prechádza na Euro 6 a ide ďalej

IAA 2015 naživo: Dacia Duster prechádza na Euro 6 a ide ďalej

Automobilka Dacia vykonala rozsiahlu modernizáciu svojich modelov, ktorá sa nedotkla ani tak dizajnu ako skôr techniky pod kapotou. Všetky motory teraz plnia emisnú normu Euro 6 - vrátane atmosférickej tisícšestovky MPI, ktorá naďalej zostáva v ponuke! Dokonca posilnila o 7 kW a 8 Nm.

dacia (1).JPGdacia (2).JPGdacia (3).JPGdacia (4).JPGdacia (5).JPGdacia (6).JPGDacia Duster prechádza - rovnako ako ostatné modely rumunskej značky - na emisnú normu Euro 6 a veselo ide ďalej. Je to najlacnejšie SUV na trhu

Veľkou novinkou je tiež automatická prevodovka pre modely Dacia Logan a Dacia Sandero. Technicky sa jedná sa o robotizovaný manuál a bude k dispozícii výhradne k motoru 0.9 TCe. Vzhľadom k cene Dacie by sa mohlo jednať o najlacnejšiu cestu k automatickému radeniu v triede.

V ponuke zostávajú aj motory 1.5 dCi, ktoré tiež prechádzajú na prísnejšiu emisnú normu. Dacia uvádza, že využíva také filtre pevných častíc, aby z nich pre zákazníka plynuli čo najnižšie náklady na servis.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY