vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Dacia Duster prechádza na Euro 6 a ide ďalej

IAA 2015 naživo: Dacia Duster prechádza na Euro 6 a ide ďalej

Automobilka Dacia vykonala rozsiahlu modernizáciu svojich modelov, ktorá sa nedotkla ani tak dizajnu ako skôr techniky pod kapotou. Všetky motory teraz plnia emisnú normu Euro 6 - vrátane atmosférickej tisícšestovky MPI, ktorá naďalej zostáva v ponuke! Dokonca posilnila o 7 kW a 8 Nm.

dacia (1).JPGdacia (2).JPGdacia (3).JPGdacia (4).JPGdacia (5).JPGdacia (6).JPGDacia Duster prechádza - rovnako ako ostatné modely rumunskej značky - na emisnú normu Euro 6 a veselo ide ďalej. Je to najlacnejšie SUV na trhu

Veľkou novinkou je tiež automatická prevodovka pre modely Dacia Logan a Dacia Sandero. Technicky sa jedná sa o robotizovaný manuál a bude k dispozícii výhradne k motoru 0.9 TCe. Vzhľadom k cene Dacie by sa mohlo jednať o najlacnejšiu cestu k automatickému radeniu v triede.

V ponuke zostávajú aj motory 1.5 dCi, ktoré tiež prechádzajú na prísnejšiu emisnú normu. Dacia uvádza, že využíva také filtre pevných častíc, aby z nich pre zákazníka plynuli čo najnižšie náklady na servis.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY