vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Citroen C4 Cactus M má namiesto strechy surfové dosky

IAA 2015 naživo: Citroen C4 Cactus M má namiesto strechy surfové dosky

Pôvodne sme chceli napísať "na streche", ale to by bolo vecne nesprávne. Koncept Citroen C4 Cactus M totiž žiadnu strechu nemá. Zato má rám čelného okna aj zadný oblúk vo vzhľade lakovanej dyhy, čo v nás vyvoláva reminiscencie na lacný poľský nábytok.

_DSC1071.JPG_DSC1072.JPG_DSC1073.JPGCactus M je štylizovaný do podoby plážovej buginy, hoci technika pod karosériou zrejme zodpovedá sériovému Cactusu

Cactus M má však byť reminiscenciou na niečo úplne iné, totiž na legendárny Citroen Méhari, ktorému sme sa nedávno venovali aj v našej rubrike Retro.

Podobne ako Méhari má aj Cactus M podobu otvorenej plážovej buginy. A keby snáď niekto pochyboval, že práve morské pobrežia sú jeho primárnou destináciou, dvojica surfových dosiek na streche... pardon, nad hlavami cestujúcich nedáva priestor k pochybnostiam.

_DSC1080.JPG_DSC1076.JPG_DSC1077.JPG
Na strešné oblúky možno pripevniť dve surfové dosky

Kým exteriér je vyvedený v krikľavo tyrkysovej farbe, interiér má divokú ornamentálne výzdobu ladenú do červenej a bielej. Rovnaký vzor sa objavuje aj na popruhoch, ktorými sú k strešným oblúkom upevnené surfové dosky.

Ak Citroen zverejní bližšie podrobnosti o technike a účelu konceptu Cactus M, budeme tento článok aktualizovať.
_DSC1079.JPG_DSC1074.JPG_DSC1075.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY