vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Alfa Romeo Giulia sa ukázala iba v špičkovej verzii QV

Alfa Romeo sa zrejme bojí ukázať civilnú verziu zadokolesovky Giulia. Na autosalón priviezla iba "haló" model, ktorý je fascinujúci, ale predajné rebríčky trhať nebude.
IAA 2015 naživo: Alfa Romeo Giulia sa ukázala iba v špičkovej verzii QV
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo stále ešte neukázala bežný "nešportový" model nového sedanu Giulia. Na autosalóne vo Frankfurte si tak - v rozpore s predchádzajúcimi sľubmi - zatiaľ môžeme prezrieť len vrcholný športový model QV s preplňovaným šesťvalcom od Ferrari s výkonom 375 kW (510 k).

alfa (8).JPGalfa (20).JPGalfa (15).JPGAlfa Romeo Giulia sa zatiaľ predvádza len vo vrcholnej športovej verzii QV s preplňovaným šesťvalcom od Ferrari. Na civilné modely si asi budeme musieť počkať do Ženevy

Nový zadný náhon od Alfy Romeo stojí na platforme vyvinutej spolu s automobilkou Chrysler. Vznikne na nej niekoľko nových modelov nielen Alfy Romeo, ale možno aj Maserati a tiež značiek Dodge a Chrysler. Jedným takým bude napríklad kupé Dodge Barracuda. Ale späť k Giulii.

Fiat pre ňu pripravuje novú generáciu preplňovaných downsizovaných motorov, ktoré budú tvoriť jadro ponuky. Najsilnejší šesťvalec by predsa len veľa naftomilných zákazníkov nepritiahol. Pre veľkú časť potenciálnych klientov bude dôležité, aby auto vyzeralo ako superšport, ale išlo so spotrebou päť litrov. Veď preto sa predávajú všetky tie BMW 316D v M paketoch...

alfa (13).JPGalfa (14).JPGalfa (21).JPGKým športový paket s malým spojlerom a difúzorom si kúpite aj na bežnú Alfu Giulia, štvorica koncoviek a volant so štartovacím tlačidlom zostane vyhradený verzii QV

Rovnaké to bude s Alfou Romeo Giulia, ktorej športový paket QV bude v ponuke naprieč modelovým radom, samozrejme bez veľkých bŕzd, samosvorného diferenciálu, aktívnej aerodynamiky a podobne. Aj interiér Alfy Romeo Giulia so štartovacím tlačidlom na volante zostane vyhradený vrcholnej verzii.

Alfa Romeo Giulia QV vyvinie najvyššiu rýchlosť 307 km/h. Automobilka si za ňu na domácom trhu naúčtuje najmenej 79 000 eur. V ponuke však bude ešte drahšie prevedení za 95-tisíc eur s keramickými brzdami a početnými karbónovými dielmi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY