vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Alfa Romeo Giulia sa ukázala iba v špičkovej verzii QV

Alfa Romeo sa zrejme bojí ukázať civilnú verziu zadokolesovky Giulia. Na autosalón priviezla iba "haló" model, ktorý je fascinujúci, ale predajné rebríčky trhať nebude.
IAA 2015 naživo: Alfa Romeo Giulia sa ukázala iba v špičkovej verzii QV
Zoznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogaléria: Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo stále ešte neukázala bežný "nešportový" model nového sedanu Giulia. Na autosalóne vo Frankfurte si tak - v rozpore s predchádzajúcimi sľubmi - zatiaľ môžeme prezrieť len vrcholný športový model QV s preplňovaným šesťvalcom od Ferrari s výkonom 375 kW (510 k).

alfa (8).JPGalfa (20).JPGalfa (15).JPGAlfa Romeo Giulia sa zatiaľ predvádza len vo vrcholnej športovej verzii QV s preplňovaným šesťvalcom od Ferrari. Na civilné modely si asi budeme musieť počkať do Ženevy

Nový zadný náhon od Alfy Romeo stojí na platforme vyvinutej spolu s automobilkou Chrysler. Vznikne na nej niekoľko nových modelov nielen Alfy Romeo, ale možno aj Maserati a tiež značiek Dodge a Chrysler. Jedným takým bude napríklad kupé Dodge Barracuda. Ale späť k Giulii.

Fiat pre ňu pripravuje novú generáciu preplňovaných downsizovaných motorov, ktoré budú tvoriť jadro ponuky. Najsilnejší šesťvalec by predsa len veľa naftomilných zákazníkov nepritiahol. Pre veľkú časť potenciálnych klientov bude dôležité, aby auto vyzeralo ako superšport, ale išlo so spotrebou päť litrov. Veď preto sa predávajú všetky tie BMW 316D v M paketoch...

alfa (13).JPGalfa (14).JPGalfa (21).JPGKým športový paket s malým spojlerom a difúzorom si kúpite aj na bežnú Alfu Giulia, štvorica koncoviek a volant so štartovacím tlačidlom zostane vyhradený verzii QV

Rovnaké to bude s Alfou Romeo Giulia, ktorej športový paket QV bude v ponuke naprieč modelovým radom, samozrejme bez veľkých bŕzd, samosvorného diferenciálu, aktívnej aerodynamiky a podobne. Aj interiér Alfy Romeo Giulia so štartovacím tlačidlom na volante zostane vyhradený vrcholnej verzii.

Alfa Romeo Giulia QV vyvinie najvyššiu rýchlosť 307 km/h. Automobilka si za ňu na domácom trhu naúčtuje najmenej 79 000 eur. V ponuke však bude ešte drahšie prevedení za 95-tisíc eur s keramickými brzdami a početnými karbónovými dielmi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY