vytisknout velikost písma Hyundai zmenil svoje plány. Nový špeciál pre WRC nasadí až budúci rok

Hyundai zmenil svoje plány. Nový špeciál pre WRC nasadí až budúci rok

Nie je to tak dávno, čo automobilka Hyundai sľubovala nový špeciál WRC, ktorý sa mal objaviť na súťažných tratiach ešte tento rok a ktorý mal vychádzať z modelu i20 Coupe, teda z trojdverového prevedenia známeho hatchbacku. Aktuálne ale kórejská spoločnosť oznámila, že svoje pôvodné plány mení. Súťažná novinka dorazí až budúci rok.

Hyundai túto informáciu zverejnil spolu s oznámením, že chystaný nástupca súčasného špeciálu aktuálne dokončil štvordňové testy v Španielsku. Testovanie sa údajne sústredilo predovšetkým na motor a podvozok.
Posunutie štartu nového špeciálu nie je jedinou zmenou, ktorú Hyundai urobil. Oproti pôvodným plánom voz tiež nebude vychádzať zo sľubovanej trojdverovej varianty, ale na tratiach sa opäť objaví päťdverová verzia. Ak všetko vyjde tak, ako má, uvidíme nové prevedenie súťažného špeciálu z dielne Hyundai Motorsport na štarte Rely Monte Carlo 2016.

hj_1.jpghj_2.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY