vytisknout velikost písma Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teraz bude mať Genesis. Ďalšia ázijská značka tak chce marketingovo oddeliť spotrebiteľskú konfekciu od skutočne prémiových produktov. Do roku 2020 predstaví samostatná značka Genesis šesť nových modelov.

Je v tom istá logika. Akokoľvek je veľký sedan Hyundai Genesis zaujímavý a snáď aj dobrý, niektorí zákazníci jednoducho nechcú dať cez 50-tisíc eur za auto so značkou Hyundai na kapote. A pritom luxusný segment je lákavý, zákazníci tú priplácajú oveľa ochotnejšie za výbavu.

Logo osamostatnenia značky Genesis bude vychádzať z aktuálneho okrídleného loga, ktoré nájdeme práve na veľkom sedane Hyundai. Označenie modelov bude vychádzať zo zaradenia do tried. Dočkáme sa tak modelov G90, G80, G70 a podobne.

Modely samostatné značky Genesis budú cieliť na majetnejšiu klientelu, ponúknu pokročilých bezpečnostných asistentov vrátane vlastnej verzie autonómneho riadenia a moderné systémy pohonu (napríklad hybridy a plug-in hybridy).

Vedľa luxusného sedanu vznikne aj veľké SUV a športové kupé s pohonom zadných kolies. Dočkáme sa ale aj menšieho SUV a štýlového crossoveru, ktorý bude konkurovať napríklad BMW X4. Dizajn sa inšpiruje napríklad v štúdii Vision G.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY