vytisknout velikost písma Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teraz bude mať Genesis. Ďalšia ázijská značka tak chce marketingovo oddeliť spotrebiteľskú konfekciu od skutočne prémiových produktov. Do roku 2020 predstaví samostatná značka Genesis šesť nových modelov.

Je v tom istá logika. Akokoľvek je veľký sedan Hyundai Genesis zaujímavý a snáď aj dobrý, niektorí zákazníci jednoducho nechcú dať cez 50-tisíc eur za auto so značkou Hyundai na kapote. A pritom luxusný segment je lákavý, zákazníci tú priplácajú oveľa ochotnejšie za výbavu.

Logo osamostatnenia značky Genesis bude vychádzať z aktuálneho okrídleného loga, ktoré nájdeme práve na veľkom sedane Hyundai. Označenie modelov bude vychádzať zo zaradenia do tried. Dočkáme sa tak modelov G90, G80, G70 a podobne.

Modely samostatné značky Genesis budú cieliť na majetnejšiu klientelu, ponúknu pokročilých bezpečnostných asistentov vrátane vlastnej verzie autonómneho riadenia a moderné systémy pohonu (napríklad hybridy a plug-in hybridy).

Vedľa luxusného sedanu vznikne aj veľké SUV a športové kupé s pohonom zadných kolies. Dočkáme sa ale aj menšieho SUV a štýlového crossoveru, ktorý bude konkurovať napríklad BMW X4. Dizajn sa inšpiruje napríklad v štúdii Vision G.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY