vytisknout velikost písma Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Hyundai založí vlastnú luxusnú značku. Bude sa volať Genesis

Toyota má Lexus, Nissan má Infiniti, Honda má Acuru a Hyundai teraz bude mať Genesis. Ďalšia ázijská značka tak chce marketingovo oddeliť spotrebiteľskú konfekciu od skutočne prémiových produktov. Do roku 2020 predstaví samostatná značka Genesis šesť nových modelov.

Je v tom istá logika. Akokoľvek je veľký sedan Hyundai Genesis zaujímavý a snáď aj dobrý, niektorí zákazníci jednoducho nechcú dať cez 50-tisíc eur za auto so značkou Hyundai na kapote. A pritom luxusný segment je lákavý, zákazníci tú priplácajú oveľa ochotnejšie za výbavu.

Logo osamostatnenia značky Genesis bude vychádzať z aktuálneho okrídleného loga, ktoré nájdeme práve na veľkom sedane Hyundai. Označenie modelov bude vychádzať zo zaradenia do tried. Dočkáme sa tak modelov G90, G80, G70 a podobne.

Modely samostatné značky Genesis budú cieliť na majetnejšiu klientelu, ponúknu pokročilých bezpečnostných asistentov vrátane vlastnej verzie autonómneho riadenia a moderné systémy pohonu (napríklad hybridy a plug-in hybridy).

Vedľa luxusného sedanu vznikne aj veľké SUV a športové kupé s pohonom zadných kolies. Dočkáme sa ale aj menšieho SUV a štýlového crossoveru, ktorý bude konkurovať napríklad BMW X4. Dizajn sa inšpiruje napríklad v štúdii Vision G.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY