vytisknout velikost písma Hyundai vo Frankfurte: Omladené Santa Fe, i20 Active a Vision G

Hyundai vo Frankfurte: Omladené Santa Fe, i20 Active a Vision G

Hyundai už tento rok predstavil mnoho noviniek od faceliftov, cez úžitkovú H350, až po novú generáciu modelu Tucson. Ale tým program pre tento rok stále nekončí. Vo Frankfurte sa ukáže ešte omladené Santa Fe a terénne ladená verzia hatchbacku i20. A aby toho nebolo málo, i40 dostane systém Android Auto.

Model i20 Active doplní základná hatchback a trojdverové Coupe. Oproti klasickej verzii je tu upravené odpruženie, o dvadsať milimetrov väčšia svetlá výška a samozrejme plastové obloženie karosérie. Voz sa zároveň predstaví s novým motorom 1.0 T-GDI naladeným na 74 kW (100 k) a 88 kW (120 k). Na trhu sa i20 Active objavia začiatkom budúceho roka.

V prípade Santa Fe priniesol facelift drobné úpravy dizajnu a predovšetkým armádu asistentov. Veľké kórejské SUV bude vedieť samo brzdiť, upozorní vás pri cúvaní na prichádzajúce vozidlá, postráži slepé uhly, jazdné pruhy a chýbať nebude ani automatické prepínanie diaľkových svetiel.

Všetky spomínané novinky potom doplní ešte štúdia Vision G, ktorá predstavuje v podstate taký Genesis s karosériou kupé.

hjonde_13.jpghjonde_04.jpghjonde_01.jpghjonde_09.jpghjonde_07.jpghjonde_11.jpghjonde_05.jpghjonde_02.jpghjonde_03.jpghjonde_12.jpghjonde_06.jpghjonde_08.jpghjonde_10.jpghjonde_14.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY