vytisknout velikost písma Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Keď sa na náš trh Hyundai Veloster už nevozí, vlastne by nás tento jeho miniatúrny kórejský facelift veľmi zaujímať nemusel. Jeho technika ale onedlho zamieri aj do konvenčných modelov Hyundai predávaných na našom trhu. Ide predovšetkým o nový sedemstupňový automat s dvoma spojkami.

Ten automobilka začala na domácom kórejskom trhu montovať do modelu Hyundai Veloster Turbo s preplňovanou tisícšesťstovkou s výkonom 204 koní a krútiacim momentom 270 Nm.

Rovnaká prevodovka sa pozrie aj do omladeného modelu Hyundai i30 a dostane ju aj príbuzná Faceliftovaná Kia ceed, ktorá by sa mala predstaviť najneskôr na autosalóne vo Frankfurte.

Obidve kórejské automobilky tiež priebežne nasadia downsizované benzínovej jednotky, najmä trojvalec 1.0 T-GDI a štvorvalec 1.2 T-GDI. Tieto motory postupne nahradia atmosférické jednotky 1,4 a 1,6 l. Spolu s nimi odíde aj automat s hydrodynamickým meničom a na jeho miesto sa postupne dostane práve nová sedemstupňová dvojspojka.

veloster (1).jpgveloster (10).jpgveloster (11).jpgveloster (12).jpgveloster (13).jpgveloster (14).jpgveloster (2).jpgveloster (3).jpgveloster (4).jpgveloster (5).jpgveloster (6).jpgveloster (7).jpgveloster (8).jpgveloster (9).jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY