vytisknout velikost písma Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Keď sa na náš trh Hyundai Veloster už nevozí, vlastne by nás tento jeho miniatúrny kórejský facelift veľmi zaujímať nemusel. Jeho technika ale onedlho zamieri aj do konvenčných modelov Hyundai predávaných na našom trhu. Ide predovšetkým o nový sedemstupňový automat s dvoma spojkami.

Ten automobilka začala na domácom kórejskom trhu montovať do modelu Hyundai Veloster Turbo s preplňovanou tisícšesťstovkou s výkonom 204 koní a krútiacim momentom 270 Nm.

Rovnaká prevodovka sa pozrie aj do omladeného modelu Hyundai i30 a dostane ju aj príbuzná Faceliftovaná Kia ceed, ktorá by sa mala predstaviť najneskôr na autosalóne vo Frankfurte.

Obidve kórejské automobilky tiež priebežne nasadia downsizované benzínovej jednotky, najmä trojvalec 1.0 T-GDI a štvorvalec 1.2 T-GDI. Tieto motory postupne nahradia atmosférické jednotky 1,4 a 1,6 l. Spolu s nimi odíde aj automat s hydrodynamickým meničom a na jeho miesto sa postupne dostane práve nová sedemstupňová dvojspojka.

veloster (1).jpgveloster (10).jpgveloster (11).jpgveloster (12).jpgveloster (13).jpgveloster (14).jpgveloster (2).jpgveloster (3).jpgveloster (4).jpgveloster (5).jpgveloster (6).jpgveloster (7).jpgveloster (8).jpgveloster (9).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY