vytisknout velikost písma Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Hyundai Veloster dostal pri facelifte sedemstupňový dvojspojkový automat

Keď sa na náš trh Hyundai Veloster už nevozí, vlastne by nás tento jeho miniatúrny kórejský facelift veľmi zaujímať nemusel. Jeho technika ale onedlho zamieri aj do konvenčných modelov Hyundai predávaných na našom trhu. Ide predovšetkým o nový sedemstupňový automat s dvoma spojkami.

Ten automobilka začala na domácom kórejskom trhu montovať do modelu Hyundai Veloster Turbo s preplňovanou tisícšesťstovkou s výkonom 204 koní a krútiacim momentom 270 Nm.

Rovnaká prevodovka sa pozrie aj do omladeného modelu Hyundai i30 a dostane ju aj príbuzná Faceliftovaná Kia ceed, ktorá by sa mala predstaviť najneskôr na autosalóne vo Frankfurte.

Obidve kórejské automobilky tiež priebežne nasadia downsizované benzínovej jednotky, najmä trojvalec 1.0 T-GDI a štvorvalec 1.2 T-GDI. Tieto motory postupne nahradia atmosférické jednotky 1,4 a 1,6 l. Spolu s nimi odíde aj automat s hydrodynamickým meničom a na jeho miesto sa postupne dostane práve nová sedemstupňová dvojspojka.

veloster (1).jpgveloster (10).jpgveloster (11).jpgveloster (12).jpgveloster (13).jpgveloster (14).jpgveloster (2).jpgveloster (3).jpgveloster (4).jpgveloster (5).jpgveloster (6).jpgveloster (7).jpgveloster (8).jpgveloster (9).jpg

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY