vytisknout velikost písma Hyundai ukáže na SEMA drsný Tucson

Hyundai ukáže na SEMA drsný Tucson

S blížiacim sa dátumom ďalšieho tuningového veľtrhu SEMA v Las Vegas sa objavujú aj prvé informácie o exponátoch, na ktorých automobilky spolupracujú s renomovanými ladičskými firmami. Popri tradičných amerických výrobcoch nechce zostať bokom ani Hyundai. Na SEMA privezie drsnú terénnu verziu kompaktného SUV Tucson, pripravenú v spolupráci s Rockstar Performance Garage.

9900311471092956465.jpg
Okrem terénneho podvozku a pneumatík má tento Tucson tiež modifikované nárazníky a prídavné LED osvetlenie

Patrične robustný vzhľad dáva autu zvýšený offroad podvozok a 17" kolesá s terénnymi pneumatikami Mickey Thompson MTZ P3. Oproti sériovému Tucsonu je vozidlo zvýšené o 15 cm. Motor 1.6 T-GDI dostal upravené sanie a výfuk Magnaflow. Prostredníctvom dvojspojkovej prevodovky poháňa všetky štyri kolesá.

Auto bude odhalené 3. novembra. Jedná sa o show car, ktorý vznikne v jedinom exemplári.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY