vytisknout velikost písma Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

O tom, že Hyundai zakladá športovú divíziu N, sme písali už v roku 2013, keď kórejská automobilka túto novinku oznámila. Aktuálne to však vyzerá, že si čoskoro budeme môcť pozrieť prvý sériový výsledok práce tohto oddelenia. Objavujú sa totiž informácie, podľa ktorých sa už vo Frankfurte predstaví Hyundai i30 N.

S takou správou prišiel austrálsky magazín GoAuto, ktorý pridal ďalšie a ešte zaujímavejšie informácie. Ono by totiž údajne nemalo ísť len o upravenú i30 Turbo, ale o auto postavené na novej platforme. Neoficiálne zvesti ďalej sľubujú prítomnosť pohonu všetkých kolies a preplňovaný dvojliter. Ten má disponovať výkonom 221 kW (300 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 383 Nm.

Uvidíme, ako na tom i30 N nakoniec bude. Niektoré iné neoficiálne správy pre zmenu hovoria, že sa vo Frankfurte objaví táto ostrá novinka ako koncept, čo sa zdá byť predsa len pravdepodobnejšie. Každopádne ak Hyundai naozaj začne predávať také auto, pribudne v dnes už veľmi obsadenej kategórii ostrých hatchbackov ďalšia zaujímavá položka.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY