vytisknout velikost písma Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

O tom, že Hyundai zakladá športovú divíziu N, sme písali už v roku 2013, keď kórejská automobilka túto novinku oznámila. Aktuálne to však vyzerá, že si čoskoro budeme môcť pozrieť prvý sériový výsledok práce tohto oddelenia. Objavujú sa totiž informácie, podľa ktorých sa už vo Frankfurte predstaví Hyundai i30 N.

S takou správou prišiel austrálsky magazín GoAuto, ktorý pridal ďalšie a ešte zaujímavejšie informácie. Ono by totiž údajne nemalo ísť len o upravenú i30 Turbo, ale o auto postavené na novej platforme. Neoficiálne zvesti ďalej sľubujú prítomnosť pohonu všetkých kolies a preplňovaný dvojliter. Ten má disponovať výkonom 221 kW (300 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 383 Nm.

Uvidíme, ako na tom i30 N nakoniec bude. Niektoré iné neoficiálne správy pre zmenu hovoria, že sa vo Frankfurte objaví táto ostrá novinka ako koncept, čo sa zdá byť predsa len pravdepodobnejšie. Každopádne ak Hyundai naozaj začne predávať také auto, pribudne v dnes už veľmi obsadenej kategórii ostrých hatchbackov ďalšia zaujímavá položka.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY