vytisknout velikost písma Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

Hyundai údajne chystá priamu konkurenciu pre Golf R. Volá sa i30 N

O tom, že Hyundai zakladá športovú divíziu N, sme písali už v roku 2013, keď kórejská automobilka túto novinku oznámila. Aktuálne to však vyzerá, že si čoskoro budeme môcť pozrieť prvý sériový výsledok práce tohto oddelenia. Objavujú sa totiž informácie, podľa ktorých sa už vo Frankfurte predstaví Hyundai i30 N.

S takou správou prišiel austrálsky magazín GoAuto, ktorý pridal ďalšie a ešte zaujímavejšie informácie. Ono by totiž údajne nemalo ísť len o upravenú i30 Turbo, ale o auto postavené na novej platforme. Neoficiálne zvesti ďalej sľubujú prítomnosť pohonu všetkých kolies a preplňovaný dvojliter. Ten má disponovať výkonom 221 kW (300 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 383 Nm.

Uvidíme, ako na tom i30 N nakoniec bude. Niektoré iné neoficiálne správy pre zmenu hovoria, že sa vo Frankfurte objaví táto ostrá novinka ako koncept, čo sa zdá byť predsa len pravdepodobnejšie. Každopádne ak Hyundai naozaj začne predávať také auto, pribudne v dnes už veľmi obsadenej kategórii ostrých hatchbackov ďalšia zaujímavá položka.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY