vytisknout velikost písma Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai sa v Ženeve pochválil hlavne novým modelom Ioniq v troch rôznych prevedeniach, ale to nebolo všetko, s čím sa táto automobilka vytasila. Tak trochu zapadla aj menšia novinka týkajúca sa novej generácie modelu Tucson, ktorý dostal do svojej ponuky novú motorizáciu - diesel 1.7 CRDi kombinovaný so sedemstupňovým automatom.

Naftová tisícsedemstovka ponúkne parametre 104 kW (141 k) a 340 Nm, prevodovka je dvojspojková sedemstupňová a poháňaná je len predná náprava. Maximálne sa táto verzia rozbehne na 185 km/h, akceleráciu 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovanom cykle si povie o 4,9 l/100 km.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY