vytisknout velikost písma Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai sa v Ženeve pochválil hlavne novým modelom Ioniq v troch rôznych prevedeniach, ale to nebolo všetko, s čím sa táto automobilka vytasila. Tak trochu zapadla aj menšia novinka týkajúca sa novej generácie modelu Tucson, ktorý dostal do svojej ponuky novú motorizáciu - diesel 1.7 CRDi kombinovaný so sedemstupňovým automatom.

Naftová tisícsedemstovka ponúkne parametre 104 kW (141 k) a 340 Nm, prevodovka je dvojspojková sedemstupňová a poháňaná je len predná náprava. Maximálne sa táto verzia rozbehne na 185 km/h, akceleráciu 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovanom cykle si povie o 4,9 l/100 km.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpg
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY