vytisknout velikost písma Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai sa v Ženeve pochválil hlavne novým modelom Ioniq v troch rôznych prevedeniach, ale to nebolo všetko, s čím sa táto automobilka vytasila. Tak trochu zapadla aj menšia novinka týkajúca sa novej generácie modelu Tucson, ktorý dostal do svojej ponuky novú motorizáciu - diesel 1.7 CRDi kombinovaný so sedemstupňovým automatom.

Naftová tisícsedemstovka ponúkne parametre 104 kW (141 k) a 340 Nm, prevodovka je dvojspojková sedemstupňová a poháňaná je len predná náprava. Maximálne sa táto verzia rozbehne na 185 km/h, akceleráciu 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovanom cykle si povie o 4,9 l/100 km.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY