vytisknout velikost písma Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai sa v Ženeve pochválil hlavne novým modelom Ioniq v troch rôznych prevedeniach, ale to nebolo všetko, s čím sa táto automobilka vytasila. Tak trochu zapadla aj menšia novinka týkajúca sa novej generácie modelu Tucson, ktorý dostal do svojej ponuky novú motorizáciu - diesel 1.7 CRDi kombinovaný so sedemstupňovým automatom.

Naftová tisícsedemstovka ponúkne parametre 104 kW (141 k) a 340 Nm, prevodovka je dvojspojková sedemstupňová a poháňaná je len predná náprava. Maximálne sa táto verzia rozbehne na 185 km/h, akceleráciu 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovanom cykle si povie o 4,9 l/100 km.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpg
Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY