vytisknout velikost písma Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a prevodovku DCT

Hyundai sa v Ženeve pochválil hlavne novým modelom Ioniq v troch rôznych prevedeniach, ale to nebolo všetko, s čím sa táto automobilka vytasila. Tak trochu zapadla aj menšia novinka týkajúca sa novej generácie modelu Tucson, ktorý dostal do svojej ponuky novú motorizáciu - diesel 1.7 CRDi kombinovaný so sedemstupňovým automatom.

Naftová tisícsedemstovka ponúkne parametre 104 kW (141 k) a 340 Nm, prevodovka je dvojspojková sedemstupňová a poháňaná je len predná náprava. Maximálne sa táto verzia rozbehne na 185 km/h, akceleráciu 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovanom cykle si povie o 4,9 l/100 km.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpg
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák
Test Jaguar F-Pace S: Anglický rýchlik

Test Jaguar F-Pace S

Jaguar F-Pace S je zaujímavý predovšetkým spôsobom, akým dokáže kombinovať komfort a nadpriemerné jazdné zručnosti.

22. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY