vytisknout velikost písma Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Automobilka Hyundai prebrala kľúčového muža vývoja automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten pôsobil v BMW od roku 1983 a v poslednej dobe zastával funkciu viceprezidenta pre vývoj v divízii športových modelov BMW M. Viedol napríklad ešte vývoj novej generácie BMW M3 a M4.

V automobilke Hyundai bude Biermann dohliadať predovšetkým na to, ako prebieha vývoj v oblasti ovládateľnosti, riadenia, bezpečnosti, spoľahlivosti a kultivovanosti jazdy. Svojím spôsobom bude mať na starosti práve to najdôležitejšie. Bude sa ale podieľať aj na vývoji samostatných športových modelov.

Albert Biermann sa tak stane druhým najdôležitejším nekórejským človekom vo vedení značky po hlavnom dizajnérovi Petrovi Schreyerovi. Pod jeho vedením sa majú už v roku 2016 dostať na trh prvé športové modely kórejských značiek Hyundai a Kia. Jeho vplyv sa má ale podpísať aj na správaní a ovládateľnosti bežných modelov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY