vytisknout velikost písma Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Automobilka Hyundai prebrala kľúčového muža vývoja automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten pôsobil v BMW od roku 1983 a v poslednej dobe zastával funkciu viceprezidenta pre vývoj v divízii športových modelov BMW M. Viedol napríklad ešte vývoj novej generácie BMW M3 a M4.

V automobilke Hyundai bude Biermann dohliadať predovšetkým na to, ako prebieha vývoj v oblasti ovládateľnosti, riadenia, bezpečnosti, spoľahlivosti a kultivovanosti jazdy. Svojím spôsobom bude mať na starosti práve to najdôležitejšie. Bude sa ale podieľať aj na vývoji samostatných športových modelov.

Albert Biermann sa tak stane druhým najdôležitejším nekórejským človekom vo vedení značky po hlavnom dizajnérovi Petrovi Schreyerovi. Pod jeho vedením sa majú už v roku 2016 dostať na trh prvé športové modely kórejských značiek Hyundai a Kia. Jeho vplyv sa má ale podpísať aj na správaní a ovládateľnosti bežných modelov.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY