vytisknout velikost písma Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Automobilka Hyundai prebrala kľúčového muža vývoja automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten pôsobil v BMW od roku 1983 a v poslednej dobe zastával funkciu viceprezidenta pre vývoj v divízii športových modelov BMW M. Viedol napríklad ešte vývoj novej generácie BMW M3 a M4.

V automobilke Hyundai bude Biermann dohliadať predovšetkým na to, ako prebieha vývoj v oblasti ovládateľnosti, riadenia, bezpečnosti, spoľahlivosti a kultivovanosti jazdy. Svojím spôsobom bude mať na starosti práve to najdôležitejšie. Bude sa ale podieľať aj na vývoji samostatných športových modelov.

Albert Biermann sa tak stane druhým najdôležitejším nekórejským človekom vo vedení značky po hlavnom dizajnérovi Petrovi Schreyerovi. Pod jeho vedením sa majú už v roku 2016 dostať na trh prvé športové modely kórejských značiek Hyundai a Kia. Jeho vplyv sa má ale podpísať aj na správaní a ovládateľnosti bežných modelov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY