vytisknout velikost písma Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Hyundai to myslí vážne so športovými autami. Má kľúčového inžiniera BMW

Automobilka Hyundai prebrala kľúčového muža vývoja automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten pôsobil v BMW od roku 1983 a v poslednej dobe zastával funkciu viceprezidenta pre vývoj v divízii športových modelov BMW M. Viedol napríklad ešte vývoj novej generácie BMW M3 a M4.

V automobilke Hyundai bude Biermann dohliadať predovšetkým na to, ako prebieha vývoj v oblasti ovládateľnosti, riadenia, bezpečnosti, spoľahlivosti a kultivovanosti jazdy. Svojím spôsobom bude mať na starosti práve to najdôležitejšie. Bude sa ale podieľať aj na vývoji samostatných športových modelov.

Albert Biermann sa tak stane druhým najdôležitejším nekórejským človekom vo vedení značky po hlavnom dizajnérovi Petrovi Schreyerovi. Pod jeho vedením sa majú už v roku 2016 dostať na trh prvé športové modely kórejských značiek Hyundai a Kia. Jeho vplyv sa má ale podpísať aj na správaní a ovládateľnosti bežných modelov.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY