vytisknout velikost písma Hyundai IONIQ znovu na scéne. Tentoraz naznačil aj interiér

Hyundai IONIQ znovu na scéne. Tentoraz naznačil aj interiér

Hyundai sa opäť pripomenul s modelom IONIQ, čo bude na ekológiu zameraný nový sedan. Po úvodnej siluete vypustila automobilka do éteru ďalšie dva obrázky, ktoré nám naznačujú túto novinku trochu lepšie, po faktickej stránke sa toho ale stále veľa nevie.

Aj keď automobilka sprevádza nové obrázky ďalšou tlačovou správou, nič dôležité nezverejnila. Iba nám zdôrazňuje, že Hyundai IONIQ dostane dizajn v štýle súčasných modelov, veľkú masku pripomínajúcu modely Audi, lesklo čierne detaily a nové svetlá s diódami denného svietenia usporiadanými do tvaru písmena C.

Nový model IONIQ má byť zaujímavý predovšetkým tým, že ako prvý na trhu ponúkne trojicu ekologických pohonov. Zákazníci si budú môcť vybrať medzi čisto elektrickým variantom, plug-in hybridom, alebo klasickým hybridom.
Svetová premiéra prebehne v januári v Kórei, v marci dorazí Hyundai IONIQ na autosalón do Ženevy a krátko na to sa ukáže aj v New Yorku.

ioniq.JPGioniq_2.jpgioniq_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY