vytisknout velikost písma Hyundai IONIQ znovu na scéne. Tentoraz naznačil aj interiér

Hyundai IONIQ znovu na scéne. Tentoraz naznačil aj interiér

Hyundai sa opäť pripomenul s modelom IONIQ, čo bude na ekológiu zameraný nový sedan. Po úvodnej siluete vypustila automobilka do éteru ďalšie dva obrázky, ktoré nám naznačujú túto novinku trochu lepšie, po faktickej stránke sa toho ale stále veľa nevie.

Aj keď automobilka sprevádza nové obrázky ďalšou tlačovou správou, nič dôležité nezverejnila. Iba nám zdôrazňuje, že Hyundai IONIQ dostane dizajn v štýle súčasných modelov, veľkú masku pripomínajúcu modely Audi, lesklo čierne detaily a nové svetlá s diódami denného svietenia usporiadanými do tvaru písmena C.

Nový model IONIQ má byť zaujímavý predovšetkým tým, že ako prvý na trhu ponúkne trojicu ekologických pohonov. Zákazníci si budú môcť vybrať medzi čisto elektrickým variantom, plug-in hybridom, alebo klasickým hybridom.
Svetová premiéra prebehne v januári v Kórei, v marci dorazí Hyundai IONIQ na autosalón do Ženevy a krátko na to sa ukáže aj v New Yorku.

ioniq.JPGioniq_2.jpgioniq_1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY