vytisknout velikost písma Hyundai Ioniq nafotený úplne bez maskovania. Ako sa vám páči?

Hyundai Ioniq nafotený úplne bez maskovania. Ako sa vám páči?

Pripravovaný Hyundai Aj Oniq sme si zatiaľ mohli prezrieť na oficiálnych obrázkoch iba v náznakoch, no s postupným odhaľovaním je koniec. Po internete už kolujú fotografie zachytávajúce kórejsku novinku úplne bez maskovania.

Do éteru vyslali špionážne zábery kolegovia z Autoblogu, pričom na fotkách je vidieť všetko. Vozidlo tak trochu pripomína Chevrolet Volt s maskou Hyundai. Na oficiálne materiály a kvalitnejšie fotografie si však musíme ešte chvíľku počkať. Čakanie to ale nebude dlhé, pretože svetová premiéra je naplánovaná už na január.

Len pripomenieme, že sa Hyundai Ioniq bude vyrábať v troch ekologických variantoch. Základom má byť klasický hybrid, ekologickejšiu alternatívu predstavuje plug-in hybrid a k dispozícii bude aj čisto elektrická verzia. Po januárovej premiére vozidlo zamieri aj do Európy, konkrétne na ženevský autosalón.

ion_2.jpgion_5.jpgion_1.jpgion_3.jpgion_4.jpg
Foto: autoblog.com, Hyundai

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY