vytisknout velikost písma Hyundai Ioniq nafotený úplne bez maskovania. Ako sa vám páči?

Hyundai Ioniq nafotený úplne bez maskovania. Ako sa vám páči?

Pripravovaný Hyundai Aj Oniq sme si zatiaľ mohli prezrieť na oficiálnych obrázkoch iba v náznakoch, no s postupným odhaľovaním je koniec. Po internete už kolujú fotografie zachytávajúce kórejsku novinku úplne bez maskovania.

Do éteru vyslali špionážne zábery kolegovia z Autoblogu, pričom na fotkách je vidieť všetko. Vozidlo tak trochu pripomína Chevrolet Volt s maskou Hyundai. Na oficiálne materiály a kvalitnejšie fotografie si však musíme ešte chvíľku počkať. Čakanie to ale nebude dlhé, pretože svetová premiéra je naplánovaná už na január.

Len pripomenieme, že sa Hyundai Ioniq bude vyrábať v troch ekologických variantoch. Základom má byť klasický hybrid, ekologickejšiu alternatívu predstavuje plug-in hybrid a k dispozícii bude aj čisto elektrická verzia. Po januárovej premiére vozidlo zamieri aj do Európy, konkrétne na ženevský autosalón.

ion_2.jpgion_5.jpgion_1.jpgion_3.jpgion_4.jpg
Foto: autoblog.com, Hyundai

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY