vytisknout velikost písma Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Nemeckí zákazníci si čoskoro budú môcť kúpiť sľubne vyzerajúcu verziu Hyundai i20. Nové prevedenie Sport sa tvári ako nejaký hot-hatch, no realita je trochu iná. Pod kapotou totiž nenájdete žiadnu preplňovanú tisícšesťstovku alebo snáď niečo väčšieho, o pohon tohto automobilu sa stará nový litrový trojvalec.

Malý preplňovaný trojvalec ponúkne maximálny výkon 88 kW (120 k) a vrchol krútiaceho momentu 172 Nm. Štandardom je vždy šesťstupňová manuálna prevodovka a poháňaná je prirodzene predná náprava.

Hyundai i20 Sport navyše pridá niekoľko drobností, z ktorých tou najdôležitejšou je športový podvozok znížený o dva centimetre. Súčasťou výbavy sú aj pekné osemnásťpalcové kolesá, prahové nástavce, difúzor a strešný spojler vzadu, rovnako ako chrómová koncovka výfuku.

Vo výbave potom nájdete diódy denného svietenia, multimediálny systém alebo bezkľúčové odomykanie. Sport sa bude ponúkať ako päťdverový hatchback vždy lakovaný v bielej farbe Polar White. Cena na nemeckom trhu činí 19 990 eur.

20sport_1.jpg20sport_2.jpg

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY