vytisknout velikost písma Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Nemeckí zákazníci si čoskoro budú môcť kúpiť sľubne vyzerajúcu verziu Hyundai i20. Nové prevedenie Sport sa tvári ako nejaký hot-hatch, no realita je trochu iná. Pod kapotou totiž nenájdete žiadnu preplňovanú tisícšesťstovku alebo snáď niečo väčšieho, o pohon tohto automobilu sa stará nový litrový trojvalec.

Malý preplňovaný trojvalec ponúkne maximálny výkon 88 kW (120 k) a vrchol krútiaceho momentu 172 Nm. Štandardom je vždy šesťstupňová manuálna prevodovka a poháňaná je prirodzene predná náprava.

Hyundai i20 Sport navyše pridá niekoľko drobností, z ktorých tou najdôležitejšou je športový podvozok znížený o dva centimetre. Súčasťou výbavy sú aj pekné osemnásťpalcové kolesá, prahové nástavce, difúzor a strešný spojler vzadu, rovnako ako chrómová koncovka výfuku.

Vo výbave potom nájdete diódy denného svietenia, multimediálny systém alebo bezkľúčové odomykanie. Sport sa bude ponúkať ako päťdverový hatchback vždy lakovaný v bielej farbe Polar White. Cena na nemeckom trhu činí 19 990 eur.

20sport_1.jpg20sport_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY