vytisknout velikost písma Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch len naoko. Pod kapotou má litrový trojvalec

Nemeckí zákazníci si čoskoro budú môcť kúpiť sľubne vyzerajúcu verziu Hyundai i20. Nové prevedenie Sport sa tvári ako nejaký hot-hatch, no realita je trochu iná. Pod kapotou totiž nenájdete žiadnu preplňovanú tisícšesťstovku alebo snáď niečo väčšieho, o pohon tohto automobilu sa stará nový litrový trojvalec.

Malý preplňovaný trojvalec ponúkne maximálny výkon 88 kW (120 k) a vrchol krútiaceho momentu 172 Nm. Štandardom je vždy šesťstupňová manuálna prevodovka a poháňaná je prirodzene predná náprava.

Hyundai i20 Sport navyše pridá niekoľko drobností, z ktorých tou najdôležitejšou je športový podvozok znížený o dva centimetre. Súčasťou výbavy sú aj pekné osemnásťpalcové kolesá, prahové nástavce, difúzor a strešný spojler vzadu, rovnako ako chrómová koncovka výfuku.

Vo výbave potom nájdete diódy denného svietenia, multimediálny systém alebo bezkľúčové odomykanie. Sport sa bude ponúkať ako päťdverový hatchback vždy lakovaný v bielej farbe Polar White. Cena na nemeckom trhu činí 19 990 eur.

20sport_1.jpg20sport_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY