vytisknout velikost písma Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Na parížskom autosalóne sa popri novej Škode Fabia a Mazde2 predstaví aj nový hatchback Hyundai i20. V segmente B tak bude koncom roku 2014 naozaj veľmi tesno. Hyundai zatiaľ vypustil len dve oficiálne dizajnové skice, ale vďaka špiónom už vieme, ako bude nový Hyundai i20 vyzerať. Ostatne, pozrite sa na špionážne fotky nezamaskovaného autá, ktoré priniesli stránky team-bhp.com.

i20 01.jpgi20 02.jpgi20 03.jpg

Vidieť je ten obrovský proporčný rozdiel medzi agresívne rozkročeným dizajnom na skice a trochu nevýrazným pňom na maličkých kolesách v skutočnosti. Ale to je problém všetkých podobne koncipovaných áut. Počkajme si, ako bude napríklad vyzerať nová Fabia na základných plechových štrnástkach...

Automobilka Hyundai bohužiaľ nedoprovodila dve oficiálne skice nejakými zásadnejšími technickými informáciami. Môžeme tak len špekulovať, ale nedá sa očakávať, že by sa pod kapotou odohrala revolúcia. Auto dostane zrejme len ľahko modernizované motory zo súčasnej generácie.

Počítajme tak s tisícdvestovkou a tiež základným litrovým trojvalcom. Naftu budú spaľovať motory 1,1 a 1,4 l. Štandardom bude päťstupňový manuál. Hyundai ale pripravuje aj športovú variantu i20, ktorá by mohla dostať preplňovanú tisícšesťstovku.

i20 Render Front.jpgi20 Render Rear.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY