vytisknout velikost písma Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Na parížskom autosalóne sa popri novej Škode Fabia a Mazde2 predstaví aj nový hatchback Hyundai i20. V segmente B tak bude koncom roku 2014 naozaj veľmi tesno. Hyundai zatiaľ vypustil len dve oficiálne dizajnové skice, ale vďaka špiónom už vieme, ako bude nový Hyundai i20 vyzerať. Ostatne, pozrite sa na špionážne fotky nezamaskovaného autá, ktoré priniesli stránky team-bhp.com.

i20 01.jpgi20 02.jpgi20 03.jpg

Vidieť je ten obrovský proporčný rozdiel medzi agresívne rozkročeným dizajnom na skice a trochu nevýrazným pňom na maličkých kolesách v skutočnosti. Ale to je problém všetkých podobne koncipovaných áut. Počkajme si, ako bude napríklad vyzerať nová Fabia na základných plechových štrnástkach...

Automobilka Hyundai bohužiaľ nedoprovodila dve oficiálne skice nejakými zásadnejšími technickými informáciami. Môžeme tak len špekulovať, ale nedá sa očakávať, že by sa pod kapotou odohrala revolúcia. Auto dostane zrejme len ľahko modernizované motory zo súčasnej generácie.

Počítajme tak s tisícdvestovkou a tiež základným litrovým trojvalcom. Naftu budú spaľovať motory 1,1 a 1,4 l. Štandardom bude päťstupňový manuál. Hyundai ale pripravuje aj športovú variantu i20, ktorá by mohla dostať preplňovanú tisícšesťstovku.

i20 Render Front.jpgi20 Render Rear.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY