vytisknout velikost písma Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Hyundai i20 sa predstavuje na oficiálnej skice a ďalších fotkách

Na parížskom autosalóne sa popri novej Škode Fabia a Mazde2 predstaví aj nový hatchback Hyundai i20. V segmente B tak bude koncom roku 2014 naozaj veľmi tesno. Hyundai zatiaľ vypustil len dve oficiálne dizajnové skice, ale vďaka špiónom už vieme, ako bude nový Hyundai i20 vyzerať. Ostatne, pozrite sa na špionážne fotky nezamaskovaného autá, ktoré priniesli stránky team-bhp.com.

i20 01.jpgi20 02.jpgi20 03.jpg

Vidieť je ten obrovský proporčný rozdiel medzi agresívne rozkročeným dizajnom na skice a trochu nevýrazným pňom na maličkých kolesách v skutočnosti. Ale to je problém všetkých podobne koncipovaných áut. Počkajme si, ako bude napríklad vyzerať nová Fabia na základných plechových štrnástkach...

Automobilka Hyundai bohužiaľ nedoprovodila dve oficiálne skice nejakými zásadnejšími technickými informáciami. Môžeme tak len špekulovať, ale nedá sa očakávať, že by sa pod kapotou odohrala revolúcia. Auto dostane zrejme len ľahko modernizované motory zo súčasnej generácie.

Počítajme tak s tisícdvestovkou a tiež základným litrovým trojvalcom. Naftu budú spaľovať motory 1,1 a 1,4 l. Štandardom bude päťstupňový manuál. Hyundai ale pripravuje aj športovú variantu i20, ktorá by mohla dostať preplňovanú tisícšesťstovku.

i20 Render Front.jpgi20 Render Rear.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY