vytisknout velikost písma Hyundai i20 s karosériou kombi na prvých ilustračných fotkách

Hyundai i20 s karosériou kombi na prvých ilustračných fotkách

Možno ste zachytili v televízii reklamu na Hyundai ix20, kde je toto MPV prezentované ako kombi. Pravda, o niečo väčšia alternatíva novej i20 to síce je, priamy konkurent pre novú Fabiu Combi (a ďalšie) to samozrejme nie je, aj keď by si to kórejská automobilka možno priala. Lenže virtuálny svet má oveľa širšie možnosti než ten reálny, takže sa už teraz môžeme pozrieť na ozajstnú verziu kombi odvodenú od i20.

Samozrejme ide len teoretickú vizualizáciu šikovného grafika, Hyundai zatiaľ toto kombi nepredstavil a súdiac podľa toho, čo na nedávnej tlačovej konferencii zástupcovia automobilky hovorili, sa tento rok taký voz na slovenský trh určite nepozrie, aj keby bol na jednom z nadchádzajúcich autosalónov predstavený.

Neskorší príchod ale vylúčený nie je. Minimálne v Európe sú podobné kombi veľmi obľúbená a navyše, keď môže byť i20 Coupe, tak prečo by nemohlo byť kombi, ktorého sa určite predá viac.

Mimochodom to nie je prvý krát, kedy poslúžil model ix20 ako náhradník za vozidlo kategórie, v ktorej Hyundai zastúpenie nemá. V júli minulého roka dorazil do predaja oplastovaný model ix20 Cross, ktorý bol prezentovaný ako malé SUV.

i20_kombi_1.jpgi20_kombi_2.jpg
Zdroj: Theophilus Chin

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY