vytisknout velikost písma Hyundai i20 N Sport sa snaží priniesť trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport sa snaží priniesť trochu zábavy

Hyundai odhalil prvý produkt divízie N Sport, čo má byť niečo ako RS, M alebo AMG. Skrátka má ísť o samostatnú divíziu, ktorá bude ladiť vybrané modely. Ako prvý prichádza Hyundai i20. Spoznáte ho podľa iných kolies a hlučnejšieho výfuku.

i20n (1).jpgi20n (2).jpgViac snímok zatiaľ k dispozícii nie je. Navyše nejde o model pre európsky
trh a pokojne môže byť aj pod kapotou všetko úplne inak

Pod kapotou je atmosférická tisícštyristovka ladená na 85 kW (115 k) a 160 Nm. Je spojená s nakrátko poskladaným šesťstupňovým manuálom a i20 N Šport má samozrejme aj upravený podvozok, väčšie brzdy a špecifické detaily v interiéri.

Bohužiaľ Hyundai nesprevádza predstavenie modelu väčšou sadou fotografií, k dispozícii sú len tieto dva neveľké snímky. Navyše nejde o európsky model.

Nezostáva než počkať na európsku špecifikáciu a tiež na to, či vôbec upravená tisícštyristovka s atmosférickým nasávaním a krátkou prevodovkou prejde cez emisné normy. V zálohe je nový trojvalec s turbom.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY