vytisknout velikost písma Hyundai i20 možno dorazí aj ako kombi a shooting brake

Hyundai i20 možno dorazí aj ako kombi a shooting brake

Nový hatchback Hyundai i20 sa predstavil na tohtoročnom autosalóne v Paríži zatiaľ v päťdverovom prevedení. Automobilka ale zvažuje ďalšie karosárske varianty, medzi nimi aj malý kombík, ktorý by súperil napríklad so Škodou Fabia. 

Šéfdizajnér európskej pobočky automobilky Hyundai Thomas Bürkle pre magazín Automotive News povedal, že segment B sa stáva stále dôležitejším - kvôli tomu že sa tam zlepšuje kvalita a že do neho prestupujú ľudia z vyšších tried kvôli úspore nákladov. 

Z toho vyplýva, že by mala automobilka ponúknuť viac možností ako len tradičný hatchback. Ľudia sa zaujímajú o malé crossovery a tiež o štýlové kombíky, takže je v hre práve aj netradičné poňatie shooting brake s trojdverovou karosériou. Automobilka ale skúša aj klasické malé kombi. 

Predaj päťdverového hatchbacku Hyundai i20 sa začne najneskôr na začiatku roka 2015 a trojdverové prevedenie, ktoré bude plniť úlohu športovo poňatého autá, dorazí do konca toho istého roka. Ak kombi nakoniec príde, skôr ako v roku 2016 ho neuvidíme.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY