vytisknout velikost písma Hyundai i10 je podľa škótskych novinárov najlepším autom roka

Hyundai i10 je podľa škótskych novinárov najlepším autom roka

Ďalšia anketa hľadajúca najlepšie auto roka pozná svoje výsledky. Po včerajšom ženskom aute roka, čo je mimochodom Mercedes-Benz triedy S, tu máme výsledky SCOTY, teda škótskeho autá roka. Tamojší novinári pristúpili k celej veci z opačnej strany a miesto luxusného vozidla uprednostnili voz ľudový. Škótskym autom roka 2014 sa stal Hyundai i10.
Huyndai i10 sa svojím víťazstvom zaradil medzi modely typu Range Rover Evoque (Scot 2011), Dacia Duster (Scot 2012) alebo Volkswagen Golf (Scot 2013).

V ankete škótskeho autá roka uspela napríklad aj Mazda3, ktorá vyhrala kategóriu rodinných vozidiel, Seat Leon ST porazil všetkých súperov v kategórii kombíkov, Citroën Grand C4 Picasso bol vyhlásený ako najlepšie MPV a Suzuki SX4 S-Cross ovládlo kategórii crossoverov. Zaujímavé je vyhlasovanie najlepšieho použitého auta roka, za ktoré bol označený Ford Focus. Len pre úplnosť dodajme, že ide o držiteľa titulu SCOTY pre rok 1998.

Audi A3 Cabriolet - Vítěz kategorie Drop-Top.jpgBMW i3 - Vítěz kategorie Electric.jpgCitroën Grand C4 Picasso - Vítěz kategorie MPV.JPGHyundai i10 - Celkový vítěz a vítěz kategorie Malá auta.JPGJaguar F-Type Coupé - Vítěz kategorie Coupe.jpgJaguar XE - Vítěz kategorie Design and Innovation.jpgJeep Cherokee - Vítěz kategorie SUV - 4x4.JPGLexus IS - Vítěz kategorie Executive.JPGMazda3 - Vítěz kategorie Family Car.jpgMcLaren 650S - Vítěz kategorie Sports.jpgscoty_perex.jpgSeat Leon ST - Vítěz kategorie Estate.jpgSuzuki SX4 S-Cross - Vítěz kategorie Crossover.JPGVolkswagen Golf R - Vítěz kategorie Hot Hatch.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY