vytisknout velikost písma Hyundai Grandeur Hybrid: Novinka, ktorá sa nás (zatiaľ) netýka

Hyundai Grandeur Hybrid: Novinka, ktorá sa nás (zatiaľ) netýka

Kórejská automobilka Hyundai oficiálne predstavila hybridnú verziu modelu Hyundai Grandeur pre domáci trh.

Paralelné hybridné ústrojenstvo tvorené štvorvalcom s objemom 2,4 l a elektromotorom s výkonom 35 kW dáva kombinovaný výkon 150 kW (204 koní). 

Hyundai-Grandeur-Hybrid.jpgHyundai-Hybrid-1.jpg
Vzhľadovo sa hybrid nelíši od štandardného modelu Grandeur/Azera

Po modeloch Sonata a Elantra je Hyundai Grandeur Hybrid už tretím hybridom v sortimente juhokórejského výrobcu. Voz je vybavený mimo iného generátorom umelého zvuku, aby pri jazde v čisto elektrickom režime včas upozornil chodcov
na svoju prítomnosť.

Kórejskí záujemcovia o hybridný Grandeur sa môžu tešiť na veľkorysú záruku, ktorá činí 10 rokov alebo 200 000 km.

Hyundai Grandeur je sedan strednej triedy. V globálnej ponuke automobilky zapadá medzi modely Sonata a Genesis. V Amerike sa predáva pod názvom Hyundai Azera a do Európy sa oficiálne nedováža. 

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY