vytisknout velikost písma Hyundai Genesis je na nových videách celkom často v pohybe

Značka Hyundai uvoľnila novú sadu krátkych propagačných filmov k svojmu novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhej generácie sme vám podrobne predstavili pred týždňom a včera sme sadu všetkých dôležitých informácií a fotografií doplnili prvým videom. Na ňom je vidieť Genesis, ako sa na Severnej slučke Nürburgringu trochu prekvapivo v zákrute Karussell vyhýba slávnemu zvlnenému povrchu na jej vnútornej strane.

Teraz vám ponúkame ďalšiu sadu krátkych filmov k novému sedanu Genesis, na ktorých je novinka až prekvapivo často v pohybe. Zatiaľ čo na spomínanom zábere z Nürburgringu je však cítiť istá bezprostrednosť, vo väčšine ďalších videí ide skôr o sterilné, počítačom výrazne upravené momenty. Napriek tomu ale tieto filmy stoja za pozretie, niektoré ukazujú momentky z výroby, iné funkcie nových bezpečnostných sústav.

Pripomeňme aspoň, že rázvor náprav nového Hyundai Genesis činí veľkorysých 3 010 mm (je to len o 35 mm menej ako pri modeli Equus a zároveň o 74 mm viac ako pri rovnomennom predchodcovi!). Vozidlo bude dlhé 4 990 mm, bez zrkadiel 1 890 mm široké a 1 480 mm vysoké. Vítanou novinkou bude príplatkový pohon všetkých kolies HTRAC.

Hyundai Genesis 2014 03.jpgHyundai Genesis 2014 05.jpgHyundai Genesis 2014 11.jpgHyundai Genesis 2014 06.jpg
Hyundai Genesis druhej generácie
 

Základom v ponuke pohonných jednotiek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonom 257 koní (189 kW) a krútiacim momentom 303 Nm, nasledujú V6 3,3 l s výkonom 282 koní (207 kW) a krútiacim momentom 347 Nm a V6 3,8 l s výkonom 315 koní (232 kW) a momentom 397 Nm. Špičkou ponuky sa stane známy V8 5,0 l Tau s výkonom naladeným na 425 koní (312 kW) a krútiacim momentom 519 Nm.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY