vytisknout velikost písma Hyundai Genesis je na nových videách celkom často v pohybe

Značka Hyundai uvoľnila novú sadu krátkych propagačných filmov k svojmu novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhej generácie sme vám podrobne predstavili pred týždňom a včera sme sadu všetkých dôležitých informácií a fotografií doplnili prvým videom. Na ňom je vidieť Genesis, ako sa na Severnej slučke Nürburgringu trochu prekvapivo v zákrute Karussell vyhýba slávnemu zvlnenému povrchu na jej vnútornej strane.

Teraz vám ponúkame ďalšiu sadu krátkych filmov k novému sedanu Genesis, na ktorých je novinka až prekvapivo často v pohybe. Zatiaľ čo na spomínanom zábere z Nürburgringu je však cítiť istá bezprostrednosť, vo väčšine ďalších videí ide skôr o sterilné, počítačom výrazne upravené momenty. Napriek tomu ale tieto filmy stoja za pozretie, niektoré ukazujú momentky z výroby, iné funkcie nových bezpečnostných sústav.

Pripomeňme aspoň, že rázvor náprav nového Hyundai Genesis činí veľkorysých 3 010 mm (je to len o 35 mm menej ako pri modeli Equus a zároveň o 74 mm viac ako pri rovnomennom predchodcovi!). Vozidlo bude dlhé 4 990 mm, bez zrkadiel 1 890 mm široké a 1 480 mm vysoké. Vítanou novinkou bude príplatkový pohon všetkých kolies HTRAC.

Hyundai Genesis 2014 03.jpgHyundai Genesis 2014 05.jpgHyundai Genesis 2014 11.jpgHyundai Genesis 2014 06.jpg
Hyundai Genesis druhej generácie
 

Základom v ponuke pohonných jednotiek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonom 257 koní (189 kW) a krútiacim momentom 303 Nm, nasledujú V6 3,3 l s výkonom 282 koní (207 kW) a krútiacim momentom 347 Nm a V6 3,8 l s výkonom 315 koní (232 kW) a momentom 397 Nm. Špičkou ponuky sa stane známy V8 5,0 l Tau s výkonom naladeným na 425 koní (312 kW) a krútiacim momentom 519 Nm.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY