vytisknout velikost písma Hyundai Genesis je na nových videách celkom často v pohybe

Značka Hyundai uvoľnila novú sadu krátkych propagačných filmov k svojmu novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhej generácie sme vám podrobne predstavili pred týždňom a včera sme sadu všetkých dôležitých informácií a fotografií doplnili prvým videom. Na ňom je vidieť Genesis, ako sa na Severnej slučke Nürburgringu trochu prekvapivo v zákrute Karussell vyhýba slávnemu zvlnenému povrchu na jej vnútornej strane.

Teraz vám ponúkame ďalšiu sadu krátkych filmov k novému sedanu Genesis, na ktorých je novinka až prekvapivo často v pohybe. Zatiaľ čo na spomínanom zábere z Nürburgringu je však cítiť istá bezprostrednosť, vo väčšine ďalších videí ide skôr o sterilné, počítačom výrazne upravené momenty. Napriek tomu ale tieto filmy stoja za pozretie, niektoré ukazujú momentky z výroby, iné funkcie nových bezpečnostných sústav.

Pripomeňme aspoň, že rázvor náprav nového Hyundai Genesis činí veľkorysých 3 010 mm (je to len o 35 mm menej ako pri modeli Equus a zároveň o 74 mm viac ako pri rovnomennom predchodcovi!). Vozidlo bude dlhé 4 990 mm, bez zrkadiel 1 890 mm široké a 1 480 mm vysoké. Vítanou novinkou bude príplatkový pohon všetkých kolies HTRAC.

Hyundai Genesis 2014 03.jpgHyundai Genesis 2014 05.jpgHyundai Genesis 2014 11.jpgHyundai Genesis 2014 06.jpg
Hyundai Genesis druhej generácie
 

Základom v ponuke pohonných jednotiek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonom 257 koní (189 kW) a krútiacim momentom 303 Nm, nasledujú V6 3,3 l s výkonom 282 koní (207 kW) a krútiacim momentom 347 Nm a V6 3,8 l s výkonom 315 koní (232 kW) a momentom 397 Nm. Špičkou ponuky sa stane známy V8 5,0 l Tau s výkonom naladeným na 425 koní (312 kW) a krútiacim momentom 519 Nm.

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

včera | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY