vytisknout velikost písma Hyundai Genesis je na nových videách celkom často v pohybe

Značka Hyundai uvoľnila novú sadu krátkych propagačných filmov k svojmu novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhej generácie sme vám podrobne predstavili pred týždňom a včera sme sadu všetkých dôležitých informácií a fotografií doplnili prvým videom. Na ňom je vidieť Genesis, ako sa na Severnej slučke Nürburgringu trochu prekvapivo v zákrute Karussell vyhýba slávnemu zvlnenému povrchu na jej vnútornej strane.

Teraz vám ponúkame ďalšiu sadu krátkych filmov k novému sedanu Genesis, na ktorých je novinka až prekvapivo často v pohybe. Zatiaľ čo na spomínanom zábere z Nürburgringu je však cítiť istá bezprostrednosť, vo väčšine ďalších videí ide skôr o sterilné, počítačom výrazne upravené momenty. Napriek tomu ale tieto filmy stoja za pozretie, niektoré ukazujú momentky z výroby, iné funkcie nových bezpečnostných sústav.

Pripomeňme aspoň, že rázvor náprav nového Hyundai Genesis činí veľkorysých 3 010 mm (je to len o 35 mm menej ako pri modeli Equus a zároveň o 74 mm viac ako pri rovnomennom predchodcovi!). Vozidlo bude dlhé 4 990 mm, bez zrkadiel 1 890 mm široké a 1 480 mm vysoké. Vítanou novinkou bude príplatkový pohon všetkých kolies HTRAC.

Hyundai Genesis 2014 03.jpgHyundai Genesis 2014 05.jpgHyundai Genesis 2014 11.jpgHyundai Genesis 2014 06.jpg
Hyundai Genesis druhej generácie
 

Základom v ponuke pohonných jednotiek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonom 257 koní (189 kW) a krútiacim momentom 303 Nm, nasledujú V6 3,3 l s výkonom 282 koní (207 kW) a krútiacim momentom 347 Nm a V6 3,8 l s výkonom 315 koní (232 kW) a momentom 397 Nm. Špičkou ponuky sa stane známy V8 5,0 l Tau s výkonom naladeným na 425 koní (312 kW) a krútiacim momentom 519 Nm.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY