vytisknout velikost písma Hyundai Equus Limousine: Predĺžená verzia mieri do Moskvy

Hyundai Equus Limousine: Predĺžená verzia mieri do Moskvy

Koncom augusta odštartuje moskovský autosalón. Svoje novinky tu logicky predvedie Lada, chýbať ale nebude napríklad ani Hyundai. Ten mieri do Moskvy s modelom Equus Limousine, čo je luxusný sedan osadený päťlitrovým osemvalcom.

Hyundai natiahol vozidlo na 5436 mm, respektíve predĺžil jeho rázvor o 279 mm. Aby bolo všetkým hneď jasné, o čo presne ide, dizajnéri umiestnili na B-stĺpik nápis "Limousine". Interiér ponúkne maximálny luxus. Do druhého radu sa nasťahovala dvojica samostatných kresiel a veľká stredová konzola. Samozrejmosťou je pravé drevo a prémiová koža.

O pohon kórejskej limuzíny sa stará päťlitrový osemvalec disponujúci maximálnym výkonom 316 kW (430 k). Ten spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Na stovke je predĺžený Equus za 5,8 s, maximálna rýchlosť činí 225 km/h. Štandardom je tiež systém pohonu všetkých kolies.

Po svojej ruskej premiére sa Equus Limousine začne v Rusku aj predávať. Smerom na západ ale tento voz údajne namierené nemá.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY