vytisknout velikost písma Hyundai chystá kríženca medzi Multivanom a Teslou Modelom X

Hyundai chystá kríženca medzi Multivanom a Teslou Modelom X

Hyundai pripravuje zaujímavý koncept osobného veľkopriestorového automobilu typu Volkswagen Multivan. Ten by mohol v budúcnosti dostať unikátny systém otvárania dverí, ktorý by kombinoval výhody klasických bočných posuvných dverí a nahor výklopných dverí podobných tým, ktoré používa Tesla Model X.

Naznačujú to obrázky pôvodom z patentového úradu, ktoré vyslali do sveta napríklad kolegovia z autoblog.com. Hyundai si údajne nechal patentovať systém, kedy daný automobil ponúkne obvyklé bočné posuvné dvere, ale zároveň bude vedieť vyklopiť nahor celý bok karosérie. Tým sa zjednoduší nástup do zadného radu sedadiel aj prístup do nákladného priestoru a zároveň tým tiež vznikne slušný prístrešok.

Čo presne Hyundai s týmto systémom plánuje, to sa zatiaľ nevie. Špekulácie v tomto smere skloňujú meno Hyundai H-1, ktorý už figuruje na trhu pomerne dlho. Avšak podobne ako pri mnohých rôznych podobne odvážnych systémoch ani tu nie je vôbec isté, že by sa niečo podobné nakoniec naozaj do sériovej výroby dostalo.

hy_1.jpg hy_2.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY