vytisknout velikost písma Hyundai chce súperiť so Škodou Yeti. Pripravil model ix20 Cross

Hyundai chce súperiť so Škodou Yeti. Pripravil model ix20 Cross

Hyundai rozširuje ponuku verzií modelu ix20. Aktuálne vstupuje na slovenský trh prevedenie Cross, ktoré má osloviť záujemcov o malé SUV, a ktoré by sa malo postaviť okrem iných konkurentov tiež Škode Yeti vybavenej pohonom prednej nápravy. Novinku môžete kúpiť v kombinácii s motorom 1.6 CVVT (92 kW/125 k). Kórejská automobilka si cení svoj ​​crossover na 13 123 eur.

Hyundai ix20 Cross je úplnou klasikou. Nový crossover na slovenskom trhu vznikol jednoduchou inštaláciou plastov okolo karosérie a strieborných krytov pod nárazníkmi. Nič zásadné nečakajte. Automobilka ešte pridala šestnásťpalcové zliatinové kolesá, zatmavené zadné okná a bohatú výbavu zahŕňajúcu klimatizáciu, tempomat, elektricky ovládané okná alebo asistent rozjazdu do kopca.

Nie je žiadnym tajomstvo, že rovnaká verzia rovnakého modelu sa objavila už v marci v belgickej pobočke značky Hyundai. Ako Crossline je potom dostupná aj v susednom Nemecku.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY