vytisknout velikost písma Hybridný superšport Honda NSX vás vyjde na 200-tisíc eur

Hybridný superšport Honda NSX vás vyjde na 200-tisíc eur

Nová generácia superšportu Honda NSX pomaly mieri do predaja a konečne poznáme aj jej cenu. V Spojených štátoch bola základná cena stanovená na 156 000 amerických dolárov. Pri započítaní ciel, daní a ďalších poplatkov by cena kusu individuálne dovezeného na Slovensko dosiahla výšku približne 200-tisíc eur.

Acura-NSX_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgAcura-NSX_2016_1600x1200_wallpaper_0b.jpgAcura-NSX_2016_1600x1200_wallpaper_14.jpg
Technické údaje Hondy NSX nie sú drvivé. Má „len“ 500 koní a 550 Nm, ale podľa automobilky nikdy nemala súperiť o rekordné údaje v tabuľkách

To je síce veľa peňazí, ale Hondu NSX to stavia na dôležitom americkom trhu do nižšej cenovej hladiny, než za koľko v USA kúpite napríklad McLaren 570S alebo Audi R8 V10. Plne vybavená Honda NSX potom príde na 205 700 dolárov.

Sériová výroba Hondy NSX nabrala ale oneskorenie, spustená by mala byť až na jar 2016. Nie je to ale definitívny termín, takže sa to ešte môže posunúť ďalej.

K pohonu novej Hondy NSX slúži hybridný systém s dvoma turbami preplňovaným šesťvalcom a tromi elektromotormi. Celkový výkon sústavy je cez 500 koní v 7500 ot./min. a krútiaci moment dosahuje na asi 550 Nm. Z 0 na 100 km/h by mala NSX zrýchliť za 2,9 sekundy a jej maximálna rýchlosť je 308 km/h.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY