vytisknout velikost písma Hybridné SUV Kia Niro sa ukazuje aj v európskej verzii

Kia Niro je prvý hybrid tejto kórejskej značky. Predávať sa bude aj v Európe a na konci roka dostane aj ťažné zariadenie pre až 1300 kg ťažký príves.
Hybridné SUV Kia Niro sa ukazuje aj v európskej verzii
Zoznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogaléria: Kia Niro

Kórejská automobilka Kia prvýkrát uvádza na trh automobil, ktorý bol od základu vyvíjaný ako benzínovo-elektrický hybrid. Na rozdiel od príbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčného Priusu nie je Kia Niro hatchback, ale SUV.

Kia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_05.jpgKia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_08.jpgKia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_0e.jpg
Kia Niro ponúkne 150 hybridných koní a spotrebu 3,8 litra benzínu na 100 km. Neskôr pribudne možnosť príplatku za ťažné zariadenie. Budete môcť zapriahnuť až 1300 kg

Základné technické údaje sme si už predstavili, teraz si ale môžeme prezrieť Kiu Niro v európskej špecifikácii. Tak sa bude predávať aj u nás. Pod kapotou sa nič meniť nebude, dostaneme atmosférickú tisícšesťstovku pracujúcu v upravenom Atkinsonovom cykle, dvojspojkovú automatickú prevodovku a elektromotory.

Celkový výkon hybridnej sústavy je 110 kW (150 k) a krútiaci moment 265 Nm. Hodnoty spotreby ešte nie sú známe, ale automobilka si kladie za cieľ dosiahnuť na emisie 89 g/km CO2, čo zodpovedá spotrebe 3,8 litra benzínu na 100 km.

Rázvor SUV Kia Niro má dĺžku 2700 mm a do kufra sa zmestí v základnom usporiadaní 421 litrov nákladu. Vďaka nízkej spotrebe hybridného pohonu by si mala Kia Niro vystačiť s nádržou len na 45 litrov benzínu. Na konci roka 2016 ešte dorazí možnosť priplatiť si za ťažné zariadenie. Hybridné SUV potom utiahne až 1300 kg.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY