vytisknout velikost písma Hybridné SUV Kia Niro sa ukazuje aj v európskej verzii

Kia Niro je prvý hybrid tejto kórejskej značky. Predávať sa bude aj v Európe a na konci roka dostane aj ťažné zariadenie pre až 1300 kg ťažký príves.
Hybridné SUV Kia Niro sa ukazuje aj v európskej verzii
Zoznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogaléria: Kia Niro

Kórejská automobilka Kia prvýkrát uvádza na trh automobil, ktorý bol od základu vyvíjaný ako benzínovo-elektrický hybrid. Na rozdiel od príbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčného Priusu nie je Kia Niro hatchback, ale SUV.

Kia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_05.jpgKia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_08.jpgKia-Niro_EU-Version_2017_1600x1200_wallpaper_0e.jpg
Kia Niro ponúkne 150 hybridných koní a spotrebu 3,8 litra benzínu na 100 km. Neskôr pribudne možnosť príplatku za ťažné zariadenie. Budete môcť zapriahnuť až 1300 kg

Základné technické údaje sme si už predstavili, teraz si ale môžeme prezrieť Kiu Niro v európskej špecifikácii. Tak sa bude predávať aj u nás. Pod kapotou sa nič meniť nebude, dostaneme atmosférickú tisícšesťstovku pracujúcu v upravenom Atkinsonovom cykle, dvojspojkovú automatickú prevodovku a elektromotory.

Celkový výkon hybridnej sústavy je 110 kW (150 k) a krútiaci moment 265 Nm. Hodnoty spotreby ešte nie sú známe, ale automobilka si kladie za cieľ dosiahnuť na emisie 89 g/km CO2, čo zodpovedá spotrebe 3,8 litra benzínu na 100 km.

Rázvor SUV Kia Niro má dĺžku 2700 mm a do kufra sa zmestí v základnom usporiadaní 421 litrov nákladu. Vďaka nízkej spotrebe hybridného pohonu by si mala Kia Niro vystačiť s nádržou len na 45 litrov benzínu. Na konci roka 2016 ešte dorazí možnosť priplatiť si za ťažné zariadenie. Hybridné SUV potom utiahne až 1300 kg.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

dnes | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY