vytisknout velikost písma Hybridná Honda Insight a elektrický Jazz definitívne končia

Hybridná Honda Insight a elektrický Jazz definitívne končia

Slabé predaje a zmena stratégie automobilky Honda stojí za úplným koncom hybridného modelu Insight a plne elektrického hatchbacku Jazz. Obidve vozidlá sa prestanú predávať do konca tohto roka. Značka sa zatiaľ zbavuje skladových zásob. Tých má najviac USA a Severná Amerika je tiež poslednou baštou aspoň nejakých predajov hybridu Insight.

Honda Insight je hybrid staršej generácie a Honda chce postupne zaviesť nový efektívnejší systém s lepšou dynamikou a takisto plug-in hybridmi. Ďalším stupňom majú byť tiež experimentálne vozidlá s vodíkovými palivovými článkami, ktoré vychádzajú s modelu Honda FCX Clarity.

Nová generácia hybridného systému Hondy funguje v novom modeli Accord Hybrid a Accord Plug-in Hybrid. Podobný sa pravdepodobne dostane aj do menšieho auta, možno do Civicu. Zrejme skončila doba, kedy sa musí kvôli hybridnému pohonu predávať samostatný model s ekologickým imidžom. Zákazníci už akceptujú hybridný pohon ako voľbu v ponuke motorizácií svojho obľúbeného modelu.

Je to tiež lacnejšie, pretože nie je potrebné stavať samostatné auto na vlastnej platforme. Budúcnosť ekologických a ekonomických automobiloch Honda naznačuje koncept FCEV s palivovými článkami. Honda by rada tento model uviedla do sériovej výroby už v roku 2015.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY