vytisknout velikost písma Honda Vezel mieri k japonským zákazníkom. Do Európy dorazí o rok

Honda Vezel mieri k japonským zákazníkom. Do Európy dorazí o rok

Honda spúšťa predaj novinky s názvom Vezel. Ide o ďalší malý crossover vychádzajúci z kompaktného hatchbacku tak, ako už sme to videli pri Opeli Mokka, Renaulte Capture alebo Peugeotu 2008. Tentoraz poslúžila ako základ Honda Jazz.

Od zajtrajšieho dňa (teda od 20. decembra) sa začne táto novinka predávať na japonskom trhu. Tamojší zákazníci dostanú na výber benzínové prevedenie a hybridný variant, ktorý kombinuje zážihovú jedna-päťku s elektromotorom s výkonom 30 koní a sedemstupňovým automatom. Výsledkom majú byť schopnosti bežného dvojlitra samozrejme s podstatne nižšou spotrebou.

vezel_04.jpgvezel_06.jpgvezel_07.jpgvezel_08.jpg

Vezel má byť crossover pripomínajúci kupé, nebude chýbať systém magic seats a v štandarde napríklad parkovacia brzda ovládaná tlačidlom. Honda takiež sľubuje nadpriemerné odhlučnenie a batožinový priestor so základným objemom 453 litrov.

Zhruba v polovici budúceho roka dorazí Vezel na americký trh a začiatkom roka 2015 sa objaví aj v Európe. Pred časom sa špekulovalo, že nová Honda dostane označenie CR-U. Vylúčené to stále nie je. V oficiálnej tlačovej správe výrobca zdôrazňuje, že tak ako meno, tak aj motorizácie určené pre Európu budú oznámené neskôr.

vezel_01.jpgvezel_02.jpgvezel_03.jpgvezel_05.jpgvezel_09.jpgvezel_10.jpgvezel_11.jpgvezel_12.jpgvezel_13.jpg
Foto: Honda

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY