vytisknout velikost písma Honda Vezel mieri k japonským zákazníkom. Do Európy dorazí o rok

Honda Vezel mieri k japonským zákazníkom. Do Európy dorazí o rok

Honda spúšťa predaj novinky s názvom Vezel. Ide o ďalší malý crossover vychádzajúci z kompaktného hatchbacku tak, ako už sme to videli pri Opeli Mokka, Renaulte Capture alebo Peugeotu 2008. Tentoraz poslúžila ako základ Honda Jazz.

Od zajtrajšieho dňa (teda od 20. decembra) sa začne táto novinka predávať na japonskom trhu. Tamojší zákazníci dostanú na výber benzínové prevedenie a hybridný variant, ktorý kombinuje zážihovú jedna-päťku s elektromotorom s výkonom 30 koní a sedemstupňovým automatom. Výsledkom majú byť schopnosti bežného dvojlitra samozrejme s podstatne nižšou spotrebou.

vezel_04.jpgvezel_06.jpgvezel_07.jpgvezel_08.jpg

Vezel má byť crossover pripomínajúci kupé, nebude chýbať systém magic seats a v štandarde napríklad parkovacia brzda ovládaná tlačidlom. Honda takiež sľubuje nadpriemerné odhlučnenie a batožinový priestor so základným objemom 453 litrov.

Zhruba v polovici budúceho roka dorazí Vezel na americký trh a začiatkom roka 2015 sa objaví aj v Európe. Pred časom sa špekulovalo, že nová Honda dostane označenie CR-U. Vylúčené to stále nie je. V oficiálnej tlačovej správe výrobca zdôrazňuje, že tak ako meno, tak aj motorizácie určené pre Európu budú oznámené neskôr.

vezel_01.jpgvezel_02.jpgvezel_03.jpgvezel_05.jpgvezel_09.jpgvezel_10.jpgvezel_11.jpgvezel_12.jpgvezel_13.jpg
Foto: Honda

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY