vytisknout velikost písma Honda v Paríži: HR-V, CR-V, nový Jazz a pretekárske špeciály

Honda v Paríži: HR-V, CR-V, nový Jazz a pretekárske špeciály

Vedľa ostrého Civicu Type-R, ktorý sme si už ukázali, predviedla Honda v Paríži aj ďalšie novinky, najmä potom SUV Honda HR-V aj CR-V nový hatchback Jazz a pozrieť sme si mohli aj niektoré pretekárske špeciály.

Honda HR-V a CR-V

IMG_4677.JPGIMG_4674.JPG_D4S0276.jpg
Tiež nám mohla Honda uľahčiť prácu s rozlišovaním dvoch nových SUV pomocou iného sfarbenia...

Obe SUV sú si tak podobné, že na prvý pohľad vyzerali ako jedno a to isté auto... Ale iste, model HR-V je menší ako CR-V, čo prezradí napríklad klesajúca línia strechy a o poznanie kompaktnejší profil. Honda HR-V je tak skôr zdvihnutý Civic, kdežto Honda CR-V je známe plnohodnotné SUV so všetkým, čo k tomu patrí.

Pod kapotou očakávajte hlavne novú naftovú tisícšesťstovku spĺňajúcu normu Euro 6 a v prípade Hondy sa šušká ešte o preplňovanom benzínovom motore 1,6 l. Vraj sa tiež chystá úplne nová generácia preplňovaných trojvalcov a maloobjemových štvorvalcov. Na to si však ešte počkáme. Poháňať budú v základe predné a za príplatok všetky kolesá.

Honda Jazz

_D4S0277.jpg_D4S0286.jpg_D4S0291.jpg
U Hondy majú zrejme prebytok oranžovej metalízy. Aspoň že na Civic Type-R sa dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, ktorý vždy stál tak trochu na pomedzí medzi segmentom B a malými MPV, asi veľmi predstavovať nemusíme. Novinka vsádza na osvedčený recept s praktickým interiérom, nebudú chýbať vyklápacie zadné sedadlá a ďalšie užitočné drobnosti.

Jazz dostane aj benzínovú tisícpäťstovku a elektromotory, hybrid tak bude jazdiť údajne so spotrebou 2,7 litra na 100 km. V predaji ale bude až budúci rok a produkčnú verziu uvidíme najskôr na jar v Ženeve.

Závodné špeciály

_D4S0267.jpg_D4S0430.jpg_D4S0435.jpg

Honda Civic pre preteky BTCC a WTCC vyzerá skutočne atraktívne, ale tá klasická formula je jednoducho čarovná. Hlavne je na nej vidieť, aký obrovský krok urobil automobilový priemysel a motoršport za tých päťdesiat rokov. A to nám pripomína, že sa budúci rok Honda vracia do seriálu Formuly 1 ako dodávateľ motorov pre tím McLaren.

_D4S0280.jpg_D4S0284.jpgIMG_4671.JPGIMG_4672.JPGIMG_4673.JPGIMG_4675.JPGIMG_4676.JPG_D4S0271.jpg_D4S0439.jpg_D4S0428.jpg_D4S0432.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY