vytisknout velikost písma Honda v Paríži: HR-V, CR-V, nový Jazz a pretekárske špeciály

Honda v Paríži: HR-V, CR-V, nový Jazz a pretekárske špeciály

Vedľa ostrého Civicu Type-R, ktorý sme si už ukázali, predviedla Honda v Paríži aj ďalšie novinky, najmä potom SUV Honda HR-V aj CR-V nový hatchback Jazz a pozrieť sme si mohli aj niektoré pretekárske špeciály.

Honda HR-V a CR-V

IMG_4677.JPGIMG_4674.JPG_D4S0276.jpg
Tiež nám mohla Honda uľahčiť prácu s rozlišovaním dvoch nových SUV pomocou iného sfarbenia...

Obe SUV sú si tak podobné, že na prvý pohľad vyzerali ako jedno a to isté auto... Ale iste, model HR-V je menší ako CR-V, čo prezradí napríklad klesajúca línia strechy a o poznanie kompaktnejší profil. Honda HR-V je tak skôr zdvihnutý Civic, kdežto Honda CR-V je známe plnohodnotné SUV so všetkým, čo k tomu patrí.

Pod kapotou očakávajte hlavne novú naftovú tisícšesťstovku spĺňajúcu normu Euro 6 a v prípade Hondy sa šušká ešte o preplňovanom benzínovom motore 1,6 l. Vraj sa tiež chystá úplne nová generácia preplňovaných trojvalcov a maloobjemových štvorvalcov. Na to si však ešte počkáme. Poháňať budú v základe predné a za príplatok všetky kolesá.

Honda Jazz

_D4S0277.jpg_D4S0286.jpg_D4S0291.jpg
U Hondy majú zrejme prebytok oranžovej metalízy. Aspoň že na Civic Type-R sa dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, ktorý vždy stál tak trochu na pomedzí medzi segmentom B a malými MPV, asi veľmi predstavovať nemusíme. Novinka vsádza na osvedčený recept s praktickým interiérom, nebudú chýbať vyklápacie zadné sedadlá a ďalšie užitočné drobnosti.

Jazz dostane aj benzínovú tisícpäťstovku a elektromotory, hybrid tak bude jazdiť údajne so spotrebou 2,7 litra na 100 km. V predaji ale bude až budúci rok a produkčnú verziu uvidíme najskôr na jar v Ženeve.

Závodné špeciály

_D4S0267.jpg_D4S0430.jpg_D4S0435.jpg

Honda Civic pre preteky BTCC a WTCC vyzerá skutočne atraktívne, ale tá klasická formula je jednoducho čarovná. Hlavne je na nej vidieť, aký obrovský krok urobil automobilový priemysel a motoršport za tých päťdesiat rokov. A to nám pripomína, že sa budúci rok Honda vracia do seriálu Formuly 1 ako dodávateľ motorov pre tím McLaren.

_D4S0280.jpg_D4S0284.jpgIMG_4671.JPGIMG_4672.JPGIMG_4673.JPGIMG_4675.JPGIMG_4676.JPG_D4S0271.jpg_D4S0439.jpg_D4S0428.jpg_D4S0432.jpg

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY