vytisknout velikost písma Honda spúšťa kampaň "Roar", ktorá oslavuje "druhú stránku Hondy"

Honda spúšťa kampaň "Roar", ktorá oslavuje "druhú stránku Hondy"

Spoločnosti Honda Motor Europe a Wieden + Kennedy London spustili novú kampaň zameranú na predstavenie konceptu pripravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začína s predstihom pred netrpezlivo očakávaným uvedením produkčného vozidla na trh v roku 2015.

Kampaň "Roar" (Rev) oslavuje odlišnú stránku značky Honda - vyzývajúcu, víťaznú a závodnú. Stránku, ktorá je spojená s návratom značky Honda do Formuly 1 a s predstavením novej generácie superšportového automobilu NSX, ktorá je tiež naplánovaná na rok 2015. Stránku, vďaka ktorej značka Honda súťaží na dvoch aj štyroch kolesách vo viacerých závodoch, než akákoľvek iná firma na svete. Nový Civic Type R, ktorý je označovaný ako "pretekárske vozidlo pre bežné cesty" a ktorý by mal byť v porovnaní so svojimi predchodcami najextrémnejším modelom, je pre túto kampaň skvelým hrdinom.

"Roar" začína 30sekundovým filmom, v ktorom nový Civic Type R Concept "rozráža" model Civic, z ktorého vychádza. S narastajúcimi otáčkami a revom motora sa vozidlo v priestore modernej umeleckej galérie premení zo štandardnej bielej Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodnej garáži, ktorý je pripravený vyraziť na trať. Po dokončení premeny, kedy hluk motora utíchne, sa v závere filme objaví titulok "The Other Side of Honda" (Druhá stránka značky Honda).

Film "Roar", ktorý režíroval Mitch Stratten zo spoločnosti Independent, sa objaví na kanále YouTube značky Honda a bude doplnený tlačenou a on-line bannerovou kampaňou. Väčšia interaktívna a integrovaná kampaň oslavujúca túto "druhú stránku" značky Honda sa v súčasnosti pripravuje a jej spustenie je naplánované na tohtoročnú jeseň.

Martin Moll, vedúci marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uviedol: "S blížiacim sa príchodom Hondy Civic Type R je tento film prvým krokom v niekoľkomesačnej sekvencii aktivít, ktorých cieľom je nabudiť a zapojiť fanúšikov modelov Civic a Type R pred netrpezlivo očakávaným uvedením vozidla na trh v budúcom roku. Počuteľný rev motora v tomto filme skvele zachytáva dušu modelu Type R a približuje zážitky, ktoré tento automobil sľubuje ponúknuť."

Scott Dungate, kreatívny riaditeľ spoločnosti Wieden + Kennedy London, k tomu uviedol: "Značka Honda má dve stránky. Tú racionálnu, ktorá je povestná: kvalitu, spoľahlivosť a dômyselná konštrukčné riešenie. Je tu však ešte druhá stránka: jej závodné alter ego, jej nespútaná vnútorná energia, jej vášeň pre víťazstvo. Tento film začína oslavou "Druhej stránky značky Honda" a ukazuje posun v tom, čo môžeme od tejto značky očakávať."

Poznámka: Vzhľadom k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále prebieha, rozhodol sa produkčný tím na účely tohto filmu zaznamenať dravý zvuk pretekárskeho vozidla Civic, ktorý v súčasnosti súťaží v Majstrovstvách sveta cestovných vozidiel FIA.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY