vytisknout velikost písma Honda spúšťa kampaň "Roar", ktorá oslavuje "druhú stránku Hondy"

Honda spúšťa kampaň "Roar", ktorá oslavuje "druhú stránku Hondy"

Spoločnosti Honda Motor Europe a Wieden + Kennedy London spustili novú kampaň zameranú na predstavenie konceptu pripravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začína s predstihom pred netrpezlivo očakávaným uvedením produkčného vozidla na trh v roku 2015.

Kampaň "Roar" (Rev) oslavuje odlišnú stránku značky Honda - vyzývajúcu, víťaznú a závodnú. Stránku, ktorá je spojená s návratom značky Honda do Formuly 1 a s predstavením novej generácie superšportového automobilu NSX, ktorá je tiež naplánovaná na rok 2015. Stránku, vďaka ktorej značka Honda súťaží na dvoch aj štyroch kolesách vo viacerých závodoch, než akákoľvek iná firma na svete. Nový Civic Type R, ktorý je označovaný ako "pretekárske vozidlo pre bežné cesty" a ktorý by mal byť v porovnaní so svojimi predchodcami najextrémnejším modelom, je pre túto kampaň skvelým hrdinom.

"Roar" začína 30sekundovým filmom, v ktorom nový Civic Type R Concept "rozráža" model Civic, z ktorého vychádza. S narastajúcimi otáčkami a revom motora sa vozidlo v priestore modernej umeleckej galérie premení zo štandardnej bielej Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodnej garáži, ktorý je pripravený vyraziť na trať. Po dokončení premeny, kedy hluk motora utíchne, sa v závere filme objaví titulok "The Other Side of Honda" (Druhá stránka značky Honda).

Film "Roar", ktorý režíroval Mitch Stratten zo spoločnosti Independent, sa objaví na kanále YouTube značky Honda a bude doplnený tlačenou a on-line bannerovou kampaňou. Väčšia interaktívna a integrovaná kampaň oslavujúca túto "druhú stránku" značky Honda sa v súčasnosti pripravuje a jej spustenie je naplánované na tohtoročnú jeseň.

Martin Moll, vedúci marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uviedol: "S blížiacim sa príchodom Hondy Civic Type R je tento film prvým krokom v niekoľkomesačnej sekvencii aktivít, ktorých cieľom je nabudiť a zapojiť fanúšikov modelov Civic a Type R pred netrpezlivo očakávaným uvedením vozidla na trh v budúcom roku. Počuteľný rev motora v tomto filme skvele zachytáva dušu modelu Type R a približuje zážitky, ktoré tento automobil sľubuje ponúknuť."

Scott Dungate, kreatívny riaditeľ spoločnosti Wieden + Kennedy London, k tomu uviedol: "Značka Honda má dve stránky. Tú racionálnu, ktorá je povestná: kvalitu, spoľahlivosť a dômyselná konštrukčné riešenie. Je tu však ešte druhá stránka: jej závodné alter ego, jej nespútaná vnútorná energia, jej vášeň pre víťazstvo. Tento film začína oslavou "Druhej stránky značky Honda" a ukazuje posun v tom, čo môžeme od tejto značky očakávať."

Poznámka: Vzhľadom k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále prebieha, rozhodol sa produkčný tím na účely tohto filmu zaznamenať dravý zvuk pretekárskeho vozidla Civic, ktorý v súčasnosti súťaží v Majstrovstvách sveta cestovných vozidiel FIA.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY