vytisknout velikost písma Honda S660: následovník modelu S2000 odhalený

Honda S660: následovník modelu S2000 odhalený

Presne 20.novembra otvorí svoje brány autosalón v Tokiu, kde sa okrem iných bude chcieť patrične ukázať aj automobilka Honda. Tá sem privezie niekoľko zaujímavých noviniek a predovšetkým ukáže koncept S660. Ak vám malý roadster niečo pripomína, nejde o náhodu. V roku 2011 si na rovnakom mieste odbila premiéru štúdia EV-STER a S660 nie je nič iné, než EV-STER, ktorý má bližšie k sériovej výrobe.

Honda EV-STER bol elektromobil a napríklad vôbec nemal volant. V kabíne boli pre vodiča pripravené dva joysticky. Nová S660 dostala kompletne prepracovaný interiér. Celé to vyzerá tak, že by sa malý roadster mohol začať čoskoro vyrábať.

Automobilka zatiaľ žiadne presné údaje nezverejnila, dá sa ale predpokladať, že S660 bude mať pod kapotou spaľovací motor s objemom 660 ccm. Vylúčená nie je ani možnosť, že spaľovacej jednotke bude pomáhať ešte elektromotor a pôjde teda o hybrid. Nechajme sa prekvapiť.

Každopádne S660 má nadviazať tam, kde v roku 2009 skončila Honda S2000. Očakáva sa zábavný roadster s pohonom zadných kolies. Tak snáď sa čoskoro dočkáme.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY