vytisknout velikost písma Honda predstavuje zvuk svojej jedna-šestky pre F1

Honda predstavuje zvuk svojej jedna-šestky pre F1

Návrat automobilky Honda do seriálu F1 je hotová vec, o ktorej sme vás v minulosti už informovali. Japonská značka sa zapojí ako dodávateľ motorov a podľa toho, čo hovorila tlačová správa vydaná pred autosalónom vo Frankfurte, bude jej partnerom stajňa McLaren tak, ako tomu bolo v minulosti.

Nový motor je pripravovaný pre sezónu 2015, takže už pôjde o preplňovanú jedna - šestku, na ktorú automobilky prejdú už budúci rok. Nedávno Honda v Japonsku vyvíjanú jednotku prvýkrát naštartovala a z prvých testov zaobstarala zvukový záznam, takže si môžeme vypočuť, čo nás onedlho čaká na pretekárskych tratiach.

Rovnako ako Honda, zvuk svojho nového motora predstavil pred časom tiež Mercedes. Zvuk to je vyšší a možno trochu horší, obzvlášť keď ho porovnáme s tým, čo predvádzali monoposty z deväťdesiatych rokov. Ale nezúfajte, situácia môže byť ešte horšia. Stačí si vypočuť elektrickú formulu, ktorá sa už tiež pomaly ale isto chystá do prvých pretekov.

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY