vytisknout velikost písma Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Ak patríte medzi fanúšikov automobilky Honda, prípadne seriálu WTCC alebo si nutne potrebujete prehliadnuť nový Civic Type R, potom by ste si mali nachystať zhruba 183 eur a urobiť si čas cez víkend 15. až 17. mája. Honda totiž usporadúva zaujímavo vyzerajúcu akciu, ktorá sa koná na legendárnom Nürburgringu.

Podmienkou je registrácia na stránke nurburging.typer-experience.com. Kapacita je ale obmedzená, takže by ste nemali otáľať. V rámci registrácie je potrebné zaplatiť tiež sumu 175 eur za osobu a potom už by ste si mali len užívať.

V spomínanom termíne sa ide na Nürburgringu závod seriálu WTCC. V cene tak máte zaistený vstup do paddocku, prehliadku garáže tímu Honda Castrol, stretnutie s jazdcami, ubytovanie v stane, jedlo a pitie a hlavne možnosť preskúmať nový Civic Type R a prípadne so svojím vozidlom vyraziť na okruh.

Oficiálne sa registrácie uzatvárajú sedemnásteho apríla, ale dá sa predpokladať, že tou dobou už bude kapacita akcie vyčerpaná.

43869_Civic_Type_R-1280x854.jpg43870_Civic_Type_R-1280x853.jpg43880_Civic_Type_R-1280x853.jpgnurburgring-wallpaper-1280x856.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY