vytisknout velikost písma Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Ak patríte medzi fanúšikov automobilky Honda, prípadne seriálu WTCC alebo si nutne potrebujete prehliadnuť nový Civic Type R, potom by ste si mali nachystať zhruba 183 eur a urobiť si čas cez víkend 15. až 17. mája. Honda totiž usporadúva zaujímavo vyzerajúcu akciu, ktorá sa koná na legendárnom Nürburgringu.

Podmienkou je registrácia na stránke nurburging.typer-experience.com. Kapacita je ale obmedzená, takže by ste nemali otáľať. V rámci registrácie je potrebné zaplatiť tiež sumu 175 eur za osobu a potom už by ste si mali len užívať.

V spomínanom termíne sa ide na Nürburgringu závod seriálu WTCC. V cene tak máte zaistený vstup do paddocku, prehliadku garáže tímu Honda Castrol, stretnutie s jazdcami, ubytovanie v stane, jedlo a pitie a hlavne možnosť preskúmať nový Civic Type R a prípadne so svojím vozidlom vyraziť na okruh.

Oficiálne sa registrácie uzatvárajú sedemnásteho apríla, ale dá sa predpokladať, že tou dobou už bude kapacita akcie vyčerpaná.

43869_Civic_Type_R-1280x854.jpg43870_Civic_Type_R-1280x853.jpg43880_Civic_Type_R-1280x853.jpgnurburgring-wallpaper-1280x856.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY