vytisknout velikost písma Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Honda pozýva svojich fanúšikov a majiteľa Type R na Nürburgring

Ak patríte medzi fanúšikov automobilky Honda, prípadne seriálu WTCC alebo si nutne potrebujete prehliadnuť nový Civic Type R, potom by ste si mali nachystať zhruba 183 eur a urobiť si čas cez víkend 15. až 17. mája. Honda totiž usporadúva zaujímavo vyzerajúcu akciu, ktorá sa koná na legendárnom Nürburgringu.

Podmienkou je registrácia na stránke nurburging.typer-experience.com. Kapacita je ale obmedzená, takže by ste nemali otáľať. V rámci registrácie je potrebné zaplatiť tiež sumu 175 eur za osobu a potom už by ste si mali len užívať.

V spomínanom termíne sa ide na Nürburgringu závod seriálu WTCC. V cene tak máte zaistený vstup do paddocku, prehliadku garáže tímu Honda Castrol, stretnutie s jazdcami, ubytovanie v stane, jedlo a pitie a hlavne možnosť preskúmať nový Civic Type R a prípadne so svojím vozidlom vyraziť na okruh.

Oficiálne sa registrácie uzatvárajú sedemnásteho apríla, ale dá sa predpokladať, že tou dobou už bude kapacita akcie vyčerpaná.

43869_Civic_Type_R-1280x854.jpg43870_Civic_Type_R-1280x853.jpg43880_Civic_Type_R-1280x853.jpgnurburgring-wallpaper-1280x856.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY