vytisknout velikost písma Honda odštartovala výrobu novej generácie modelu Civic Type R

Honda odštartovala výrobu novej generácie modelu Civic Type R

Honda Civic Type R definitívne mieri do predaja. Po veľmi dlhom odhaľovaní sériovej verzie oznámila včera táto japonská automobilka, že oficiálne odštartovala sériovú výrobu. Tá je umiestnená do britskej továrne Swindon.

Honda včera oslávila prvé tri vyrobené exempláre modelu Type R. Tie majú namierené do dealerstiev po celej Európe (nič presnejšie tlačová správa nehovorí), pričom jeden dostal červenú farbu karosérie, druhý bol biely a tretí modrý. V súvislosti so začatím výroby novej generácie Type R investovala automobilka do závodu Swidon 200 miliónov libier.

Honda Civic Type R sa začne na slovenskom trhu predávať od septembra. Najlacnejšia verzie vás vyjde na 31 500 eur vrátane DPH. Za 2 500 eur potom dostanete paket GT, ktorý pridá automatické svetlá, zadné parkovacie senzory alebo dvojzónovú klimatizáciu. Výkon motora je 228 kW (310 koní), na stovke je nový Type R za 5,7 s a maximálne sa vytiahne na 270 km/h.

civic_tp_4.jpgcivic_tp_5.jpgcivic_tp_2.jpgcivic_tp_1.jpgcivic_tp_3.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY