vytisknout velikost písma Honda odštartovala výrobu novej generácie modelu Civic Type R

Honda odštartovala výrobu novej generácie modelu Civic Type R

Honda Civic Type R definitívne mieri do predaja. Po veľmi dlhom odhaľovaní sériovej verzie oznámila včera táto japonská automobilka, že oficiálne odštartovala sériovú výrobu. Tá je umiestnená do britskej továrne Swindon.

Honda včera oslávila prvé tri vyrobené exempláre modelu Type R. Tie majú namierené do dealerstiev po celej Európe (nič presnejšie tlačová správa nehovorí), pričom jeden dostal červenú farbu karosérie, druhý bol biely a tretí modrý. V súvislosti so začatím výroby novej generácie Type R investovala automobilka do závodu Swidon 200 miliónov libier.

Honda Civic Type R sa začne na slovenskom trhu predávať od septembra. Najlacnejšia verzie vás vyjde na 31 500 eur vrátane DPH. Za 2 500 eur potom dostanete paket GT, ktorý pridá automatické svetlá, zadné parkovacie senzory alebo dvojzónovú klimatizáciu. Výkon motora je 228 kW (310 koní), na stovke je nový Type R za 5,7 s a maximálne sa vytiahne na 270 km/h.

civic_tp_4.jpgcivic_tp_5.jpgcivic_tp_2.jpgcivic_tp_1.jpgcivic_tp_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY