vytisknout velikost písma Honda NSX sa ukáže na festivale rýchlosti v Goodwoode

Honda NSX sa ukáže na festivale rýchlosti v Goodwoode

Takzvané japonské Ferrari, teda Hondu NSX, sme si mohli po prvýkrát pozrieť minulý rok na ženevskom autosalóne. Už vtedy automobilka avizovala príchod na trh až v roku 2015. Tento rok bolo NSX v Ženeve opäť k videniu, opäť ako koncept. A v pomalom predstavovaní bude Honda pokračovať aj naďalej.

Prototyp Hondy NSX totiž mieri na festival rýchlosti v Goodwoode, kde si ho záujemcovia budú môcť pozrieť aspoň v akcii. Ak vás táto premiéra zaujíma, zapíšte si do kalendárov dátum 27-29. júna 2014.

Honda sľubuje v kontexte novej generácie NSX atraktívny vzhľad, vynikajúce jazdné vlastnosti a výbornú dynamiku. To bude mať na svedomí hybridný systém označený ako Sport Hybrid SH-AWD. Základom je uprostred umiestnený a dvakrát preplňovaný benzínový šesťvalec, ktorému bude pomáhať hneď trojica elektromotorov. Jeden poháňa spolu so spaľovacou jednotkou cez dvojspojkovú prevodovku zadnú nápravu, každé koleso nápravy prednej potom používa svoj elektromotor.

nsx.jpg.jpg
Foto: Honda

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY