vytisknout velikost písma Honda konečne začala predávať kompresor pre CR-Z

Honda konečne začala predávať kompresor pre CR-Z

Automobilka Honda začala na americkom trhu oficiálne ponúkať ako originálne príslušenstvo kit na montáž kompresora do hybridného kupé Honda CR-Z. Prečo tak neskoro? Ako už asi viete, tento model sa veľmi zle predával a na našom trhu (aj v celej Európe) už definitívne skončil.

Možno práve absencia výkonu stála za neúspechom inak zaujímavého nápadu. Hybridný tisícpäťstovka o celkovom výkone 97 kW (132 k) je jednoducho na športové kupé s pohonom predných kolies málo. To teraz ale môže vyriešiť oficiálny kit od Honda Performance Development.

Za v prepočte asi 4 000 eur dostanú zákazníci popri mechanickom kompresore aj vstrekovače s vyšším prietokom, intercooler, filter sania s vyššou priepustnosťou a upravenú riadiacu jednotku. Celý kit má zdvihnúť výkon na oveľa zaujímavejších 147 kW, teda pekne okrúhlych 200 koní.

Honda k tomu ešte ponúka poctivý samosvorný diferenciál a zosilnenú spojku. Ak teda máte CR-Z s manuálnou prevodovkou (pre automat CVT kit nedá objednať), príde vám pomalé a chcete sa ho zbaviť, nie je nič jednoduchšie ako si jednoducho kúpiť tento originálny kompresor. Razom máte úplne nové auto.

1793522364707347754.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY