vytisknout velikost písma Honda HR-V u nás dostane tisícpäťstovku a malý diesel

Honda HR-V u nás dostane tisícpäťstovku a malý diesel

Nový malý crossover Honda HR-V zamieri v lete k predajcom. Na čo sa môžu záujemcovia tešiť? Predovšetkým budú mať na výber z dvoch motorov. Európska verzia dostane buď benzínovú tisícpäťstovka, alebo turbodiesel 1,6 l. V Európe bude len verzia s pohonom predných kolies, automat bude za príplatok.

00001_HondaHR-V.jpg00003_HondaHR-V.jpg00005_HondaHR-V.jpgDo terénu sa radšej nepúšťajte, Honda HR-V bude len predokolka. Ale spomaľovacie prahy pred nákupným centrom auto určite zvládne.

Benzínový motor má výkon 96 kW (130 k), čo je na atmosférickú tisícpäťstovku i-VTEC slušné. V základe je jednotka spojená s šesťstupňovým manuálom, ale ak sa vám nechce radiť, tak vám Honda predá aj Variátorový automat CVT.

Obľúbený bude skôr diesel 1.6 i-DTEC, ktorý pošle na predné kolesá cez šesťstupňový manuál výkon 88 kW (120 k). K nemu automat ale nedostanete, bohužiaľ ani pohon všetkých kolies.

V tlačovej správe Hondy sa dočítame, že "model HR-V bol zámerne navrhnutý tak, aby navodzoval jazdný zážitok limuzíny, k čomu prispieva jeho nízke ťažisko a ľahká a veľmi pevná karoséria." Zvlášť na ten zážitok z limuzíny si radi počkáme, Mercedes triedy S totiž posadil latku veľmi vysoko.

Samozrejmosťou budú aj možnosti konektivity so smartfónmi a bezpečnostné asistenti. Myslelo sa aj na praktickosť. Zadné sedadlá sú variabilné a základný objem kufra 453 litrov, ktorý je možné zväčšiť až na 1026 litrov, nie je zlý.

00004_HondaHR-V.jpg00006_HondaHR-V.jpg00002_HondaHR-V.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY