vytisknout velikost písma Honda CR-Z by mohla dostať nástupcu už v roku 2017

Honda CR-Z by mohla dostať nástupcu už v roku 2017

Súčasná Honda CR-Z skončila po neveľmi lichotivých obchodných výsledkoch. Koncept hybridného ostrého hatchbacku nebol zlý po období ekonomickej krízy, ale pre záujemcov o kompaktné športové kupé bolo auto predsa len príliš pomalé a upravená varianta s kompresorom prišla neskoro.

Honda si tak predajné výsledky modelu CR-Z za rámik nedajú. Napriek tomu sa vraj pripravuje nástupca, ktorý by mal namiesto z Jazzu vychádzať z pripravovanej desiatej generácie Civicu. Malo by ísť teda o dynamickejšiu alternatívu k päťdverovému modelu Honda Civic, informuje austrálsky magazín Motoring.

Platforma nového Civicu vraj bude skrátená o 10 cm a nová Honda Civic CR-Z, ako by sa mohla volať, dostane motor z nového Civicu Type-R, ale zrejme so zníženým výkonom, aby vrcholnej verzii nekradla zákazníkov.

Nové CR-Z si požičia dizajnové prvky z ostrého Civicu Type-R a aj z úplne novej Hondy NSX. Honda síce plánuje použiť motor 2.0 Turbo s manuálom, ale pre domáci japonský trh zrejme zostane v ponuke aj hybrid s automatom kvôli ľuďom, ktorí chcú dizajn CR-Z, ale nechcú radiť a nejde im toľko o dynamiku.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY