vytisknout velikost písma Honda CR-Z by mohla dostať nástupcu už v roku 2017

Honda CR-Z by mohla dostať nástupcu už v roku 2017

Súčasná Honda CR-Z skončila po neveľmi lichotivých obchodných výsledkoch. Koncept hybridného ostrého hatchbacku nebol zlý po období ekonomickej krízy, ale pre záujemcov o kompaktné športové kupé bolo auto predsa len príliš pomalé a upravená varianta s kompresorom prišla neskoro.

Honda si tak predajné výsledky modelu CR-Z za rámik nedajú. Napriek tomu sa vraj pripravuje nástupca, ktorý by mal namiesto z Jazzu vychádzať z pripravovanej desiatej generácie Civicu. Malo by ísť teda o dynamickejšiu alternatívu k päťdverovému modelu Honda Civic, informuje austrálsky magazín Motoring.

Platforma nového Civicu vraj bude skrátená o 10 cm a nová Honda Civic CR-Z, ako by sa mohla volať, dostane motor z nového Civicu Type-R, ale zrejme so zníženým výkonom, aby vrcholnej verzii nekradla zákazníkov.

Nové CR-Z si požičia dizajnové prvky z ostrého Civicu Type-R a aj z úplne novej Hondy NSX. Honda síce plánuje použiť motor 2.0 Turbo s manuálom, ale pre domáci japonský trh zrejme zostane v ponuke aj hybrid s automatom kvôli ľuďom, ktorí chcú dizajn CR-Z, ale nechcú radiť a nejde im toľko o dynamiku.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY