vytisknout velikost písma Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda kompletne odhalila svoj ​​program na nadchádzajúci parížsky autosalón, kde predstaví hneď niekoľko noviniek a jednou z nich bude aj rekonštruované CR-V. To ponúkne prepracovaný dizajn a predovšetkým modernejšiu techniku, vďaka ktorej sa odoberie do dôchodku existujúci diesel 2.2 i-DTEC.

Prepracované CR-V sa predstaví s novými svetlometmi, inou mriežkou chladiča, upravený je aj nárazník, koncové svetlá, piate dvere aj zadný nárazník. To najdôležitejšie, čo priniesol aktuálny facelift, ale hľadajme pod kapotou.

Honda predstavuje spolu s faceliftom pre CR-V výkonnejšiu verziu dieselovej tisícšestovky i-DTEC radu Earth Dreams. Tá je naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm, pričom v ponuke pre CR-V nahradí doterajší štvorvalec 2.2 i-DTEC, ktorý je s výkonom 110 kW (150 k) slabší ako nový a menší agregát. Výsledkom samozrejme bude výrazné zníženie emisií a spotreby.

Štandardom je šesťstupňová manuálna prevodovka, ktorú však môžete nanovo vymeniť za deväťstupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport alebo Jeepe Cherokee je tak CR-V ďalším modelom, ktorý tento automat ponúkne. Verzia s pohonom prednej nápravy bude spolupracovať len s manuálnou prevodovkou.

Omladené CR-V sa predstaví na trhu na jar budúceho roka.

crv_22.jpgcrv_23.jpgcrv_24.jpgcrv_21.jpgcrv_25.jpgcrv_26.jpgcrv_27.jpgcrv_28.jpgcrv_29.jpgcrv_30.jpgcrv_31.jpg

Nakoľko americké zastúpenie zverejnilo o facelifte CR-V podstatne viac fotiek, prikladáme ešte fotogalériu americkej verzie
crv_01.jpgcrv_02.jpgcrv_03.jpgcrv_04.jpgcrv_05.jpgcrv_06.jpgcrv_07.jpgcrv_08.jpgcrv_09.jpgcrv_10.jpgcrv_11.jpgcrv_12.jpgcrv_13.jpgcrv_14.jpgcrv_15.jpgcrv_16.jpgcrv_17.jpgcrv_18.jpgcrv_19.jpgcrv_20.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY