vytisknout velikost písma Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda kompletne odhalila svoj ​​program na nadchádzajúci parížsky autosalón, kde predstaví hneď niekoľko noviniek a jednou z nich bude aj rekonštruované CR-V. To ponúkne prepracovaný dizajn a predovšetkým modernejšiu techniku, vďaka ktorej sa odoberie do dôchodku existujúci diesel 2.2 i-DTEC.

Prepracované CR-V sa predstaví s novými svetlometmi, inou mriežkou chladiča, upravený je aj nárazník, koncové svetlá, piate dvere aj zadný nárazník. To najdôležitejšie, čo priniesol aktuálny facelift, ale hľadajme pod kapotou.

Honda predstavuje spolu s faceliftom pre CR-V výkonnejšiu verziu dieselovej tisícšestovky i-DTEC radu Earth Dreams. Tá je naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm, pričom v ponuke pre CR-V nahradí doterajší štvorvalec 2.2 i-DTEC, ktorý je s výkonom 110 kW (150 k) slabší ako nový a menší agregát. Výsledkom samozrejme bude výrazné zníženie emisií a spotreby.

Štandardom je šesťstupňová manuálna prevodovka, ktorú však môžete nanovo vymeniť za deväťstupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport alebo Jeepe Cherokee je tak CR-V ďalším modelom, ktorý tento automat ponúkne. Verzia s pohonom prednej nápravy bude spolupracovať len s manuálnou prevodovkou.

Omladené CR-V sa predstaví na trhu na jar budúceho roka.

crv_22.jpgcrv_23.jpgcrv_24.jpgcrv_21.jpgcrv_25.jpgcrv_26.jpgcrv_27.jpgcrv_28.jpgcrv_29.jpgcrv_30.jpgcrv_31.jpg

Nakoľko americké zastúpenie zverejnilo o facelifte CR-V podstatne viac fotiek, prikladáme ešte fotogalériu americkej verzie
crv_01.jpgcrv_02.jpgcrv_03.jpgcrv_04.jpgcrv_05.jpgcrv_06.jpgcrv_07.jpgcrv_08.jpgcrv_09.jpgcrv_10.jpgcrv_11.jpgcrv_12.jpgcrv_13.jpgcrv_14.jpgcrv_15.jpgcrv_16.jpgcrv_17.jpgcrv_18.jpgcrv_19.jpgcrv_20.jpg
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY