vytisknout velikost písma Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda kompletne odhalila svoj ​​program na nadchádzajúci parížsky autosalón, kde predstaví hneď niekoľko noviniek a jednou z nich bude aj rekonštruované CR-V. To ponúkne prepracovaný dizajn a predovšetkým modernejšiu techniku, vďaka ktorej sa odoberie do dôchodku existujúci diesel 2.2 i-DTEC.

Prepracované CR-V sa predstaví s novými svetlometmi, inou mriežkou chladiča, upravený je aj nárazník, koncové svetlá, piate dvere aj zadný nárazník. To najdôležitejšie, čo priniesol aktuálny facelift, ale hľadajme pod kapotou.

Honda predstavuje spolu s faceliftom pre CR-V výkonnejšiu verziu dieselovej tisícšestovky i-DTEC radu Earth Dreams. Tá je naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm, pričom v ponuke pre CR-V nahradí doterajší štvorvalec 2.2 i-DTEC, ktorý je s výkonom 110 kW (150 k) slabší ako nový a menší agregát. Výsledkom samozrejme bude výrazné zníženie emisií a spotreby.

Štandardom je šesťstupňová manuálna prevodovka, ktorú však môžete nanovo vymeniť za deväťstupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport alebo Jeepe Cherokee je tak CR-V ďalším modelom, ktorý tento automat ponúkne. Verzia s pohonom prednej nápravy bude spolupracovať len s manuálnou prevodovkou.

Omladené CR-V sa predstaví na trhu na jar budúceho roka.

crv_22.jpgcrv_23.jpgcrv_24.jpgcrv_21.jpgcrv_25.jpgcrv_26.jpgcrv_27.jpgcrv_28.jpgcrv_29.jpgcrv_30.jpgcrv_31.jpg

Nakoľko americké zastúpenie zverejnilo o facelifte CR-V podstatne viac fotiek, prikladáme ešte fotogalériu americkej verzie
crv_01.jpgcrv_02.jpgcrv_03.jpgcrv_04.jpgcrv_05.jpgcrv_06.jpgcrv_07.jpgcrv_08.jpgcrv_09.jpgcrv_10.jpgcrv_11.jpgcrv_12.jpgcrv_13.jpgcrv_14.jpgcrv_15.jpgcrv_16.jpgcrv_17.jpgcrv_18.jpgcrv_19.jpgcrv_20.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY