vytisknout velikost písma Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda CR-V dostala novú tvár, nový motor a deväťstupňový automat

Honda kompletne odhalila svoj ​​program na nadchádzajúci parížsky autosalón, kde predstaví hneď niekoľko noviniek a jednou z nich bude aj rekonštruované CR-V. To ponúkne prepracovaný dizajn a predovšetkým modernejšiu techniku, vďaka ktorej sa odoberie do dôchodku existujúci diesel 2.2 i-DTEC.

Prepracované CR-V sa predstaví s novými svetlometmi, inou mriežkou chladiča, upravený je aj nárazník, koncové svetlá, piate dvere aj zadný nárazník. To najdôležitejšie, čo priniesol aktuálny facelift, ale hľadajme pod kapotou.

Honda predstavuje spolu s faceliftom pre CR-V výkonnejšiu verziu dieselovej tisícšestovky i-DTEC radu Earth Dreams. Tá je naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm, pričom v ponuke pre CR-V nahradí doterajší štvorvalec 2.2 i-DTEC, ktorý je s výkonom 110 kW (150 k) slabší ako nový a menší agregát. Výsledkom samozrejme bude výrazné zníženie emisií a spotreby.

Štandardom je šesťstupňová manuálna prevodovka, ktorú však môžete nanovo vymeniť za deväťstupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport alebo Jeepe Cherokee je tak CR-V ďalším modelom, ktorý tento automat ponúkne. Verzia s pohonom prednej nápravy bude spolupracovať len s manuálnou prevodovkou.

Omladené CR-V sa predstaví na trhu na jar budúceho roka.

crv_22.jpgcrv_23.jpgcrv_24.jpgcrv_21.jpgcrv_25.jpgcrv_26.jpgcrv_27.jpgcrv_28.jpgcrv_29.jpgcrv_30.jpgcrv_31.jpg

Nakoľko americké zastúpenie zverejnilo o facelifte CR-V podstatne viac fotiek, prikladáme ešte fotogalériu americkej verzie
crv_01.jpgcrv_02.jpgcrv_03.jpgcrv_04.jpgcrv_05.jpgcrv_06.jpgcrv_07.jpgcrv_08.jpgcrv_09.jpgcrv_10.jpgcrv_11.jpgcrv_12.jpgcrv_13.jpgcrv_14.jpgcrv_15.jpgcrv_16.jpgcrv_17.jpgcrv_18.jpgcrv_19.jpgcrv_20.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY