vytisknout velikost písma Honda Civic Type R sa predstavuje na nových fotkách

Honda Civic Type R sa predstavuje na nových fotkách

V septembri dorazí na slovenský trh nová generácia Hondy Civic Type R. Napísané o tomto aute už bolo mnoho, no automobilka aktuálne vypustila do éteru ďalšiu sériu fotografií prezentujúcich nový ostrý hatchback v reálnej prevádzke. A bola by škoda sa o tieto fotky nepodeliť.

Techniku ​​ako takú už poznáme. O pohon sa stará benzínový dvojliter VTEC Turbo s objemom 1996 cm3 naladený na 228 kW (310 k) dostupných pri 6500 ot./min a krútiaci moment vrcholí hodnotou 400 Nm. Vodič má k dispozícii vrchol krútiaceho momentu v rozmedzí od 2500 do 4500 ot./min. Stovku zvládne tento model za 5,7 s a maximálne sa rozbehne na 270 km/h.

Čo sa spotreby týka, očakávajte hodnoty 9,4 l/100 km, 6,1 l/100 km a 7,3 l/100 km (mesto, mimo mesto, kombinácia). Nádrž má objem 50 litrov. A keď sme pri tých objemov, môžeme spomenúť aj praktickú stránku veci. Základný objem batožinového priestoru činí 498 litrov, po sklopení sedadiel máte k dispozícii 1214 litrov.

Nový Civic Type R bude stáť na slovenskom trhu 31 tisíc eur v základnom prevedení. Za príplatok 2 500 eur sa potom bude dodávať paket GT, ktorý pridá červené doplnky na karosérii, parkovacie senzory, navigáciu alebo dvojzónovú automatickú klimatizáciu.

ty_15.jpgty_06.jpgty_07.jpgty_08.jpgty_09.jpgty_01.jpgty_02.jpgty_10.jpgty_11.jpgty_12.jpgty_13.jpgty_14.jpgty_16.jpgty_17.jpgty_18.jpgty_19.jpgty_20.jpgty_05.jpgty_03.jpgty_04.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY