vytisknout velikost písma Honda Civic Type R sa predstavuje na nových fotkách

Honda Civic Type R sa predstavuje na nových fotkách

V septembri dorazí na slovenský trh nová generácia Hondy Civic Type R. Napísané o tomto aute už bolo mnoho, no automobilka aktuálne vypustila do éteru ďalšiu sériu fotografií prezentujúcich nový ostrý hatchback v reálnej prevádzke. A bola by škoda sa o tieto fotky nepodeliť.

Techniku ​​ako takú už poznáme. O pohon sa stará benzínový dvojliter VTEC Turbo s objemom 1996 cm3 naladený na 228 kW (310 k) dostupných pri 6500 ot./min a krútiaci moment vrcholí hodnotou 400 Nm. Vodič má k dispozícii vrchol krútiaceho momentu v rozmedzí od 2500 do 4500 ot./min. Stovku zvládne tento model za 5,7 s a maximálne sa rozbehne na 270 km/h.

Čo sa spotreby týka, očakávajte hodnoty 9,4 l/100 km, 6,1 l/100 km a 7,3 l/100 km (mesto, mimo mesto, kombinácia). Nádrž má objem 50 litrov. A keď sme pri tých objemov, môžeme spomenúť aj praktickú stránku veci. Základný objem batožinového priestoru činí 498 litrov, po sklopení sedadiel máte k dispozícii 1214 litrov.

Nový Civic Type R bude stáť na slovenskom trhu 31 tisíc eur v základnom prevedení. Za príplatok 2 500 eur sa potom bude dodávať paket GT, ktorý pridá červené doplnky na karosérii, parkovacie senzory, navigáciu alebo dvojzónovú automatickú klimatizáciu.

ty_15.jpgty_06.jpgty_07.jpgty_08.jpgty_09.jpgty_01.jpgty_02.jpgty_10.jpgty_11.jpgty_12.jpgty_13.jpgty_14.jpgty_16.jpgty_17.jpgty_18.jpgty_19.jpgty_20.jpgty_05.jpgty_03.jpgty_04.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY