vytisknout velikost písma Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R vyzerá veľmi zaujímavo, ale keby snáď niekomu prišiel sériový vzhľad nedostatočný, existuje niekoľko možností, ako ju ešte ďalej vylepšiť. Jedno z tých najnovších má pôvod v spoločnosti RevoZport.

Táto spoločnosť pripravila sadu úprav, ktorú si môžete prezrieť na prvých obrázkoch v galérii. Auto dostane nové výduchy na blatníkoch, aerodynamické doplnky vyrobené z karbónu, nový výfuk alebo aktívny difúzor.

Záujemcovia si navyše budú môcť vybrať z dvoch variantov. Jedna, tá decentnejšia, používa vzadu namiesto výrazného krídla iba malý spojler umiestnený na hrane pod zadným oknom. Druhou možnosťou je pravý opak, a síce ešte väčšie krídlo vzadu. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Technické úpravy dostupné správy nespomínajú. Sériová verzia ponúkne maximálny výkon 228 kW (310 k), vrchol krútiaceho momentu 400 Nm, zrýchlenie na 100 km/h za 5,7 s a najvyššiu rýchlosť 270 km/h.

civic_revo_2.jpgcivic_revo_3.jpgcivic_revo_4.jpgcivic_revo_1.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY