vytisknout velikost písma Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R vyzerá veľmi zaujímavo, ale keby snáď niekomu prišiel sériový vzhľad nedostatočný, existuje niekoľko možností, ako ju ešte ďalej vylepšiť. Jedno z tých najnovších má pôvod v spoločnosti RevoZport.

Táto spoločnosť pripravila sadu úprav, ktorú si môžete prezrieť na prvých obrázkoch v galérii. Auto dostane nové výduchy na blatníkoch, aerodynamické doplnky vyrobené z karbónu, nový výfuk alebo aktívny difúzor.

Záujemcovia si navyše budú môcť vybrať z dvoch variantov. Jedna, tá decentnejšia, používa vzadu namiesto výrazného krídla iba malý spojler umiestnený na hrane pod zadným oknom. Druhou možnosťou je pravý opak, a síce ešte väčšie krídlo vzadu. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Technické úpravy dostupné správy nespomínajú. Sériová verzia ponúkne maximálny výkon 228 kW (310 k), vrchol krútiaceho momentu 400 Nm, zrýchlenie na 100 km/h za 5,7 s a najvyššiu rýchlosť 270 km/h.

civic_revo_2.jpgcivic_revo_3.jpgcivic_revo_4.jpgcivic_revo_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY