vytisknout velikost písma Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R (ne)prišla vďaka úprave od RevoZport o krídlo

Honda Civic Type-R vyzerá veľmi zaujímavo, ale keby snáď niekomu prišiel sériový vzhľad nedostatočný, existuje niekoľko možností, ako ju ešte ďalej vylepšiť. Jedno z tých najnovších má pôvod v spoločnosti RevoZport.

Táto spoločnosť pripravila sadu úprav, ktorú si môžete prezrieť na prvých obrázkoch v galérii. Auto dostane nové výduchy na blatníkoch, aerodynamické doplnky vyrobené z karbónu, nový výfuk alebo aktívny difúzor.

Záujemcovia si navyše budú môcť vybrať z dvoch variantov. Jedna, tá decentnejšia, používa vzadu namiesto výrazného krídla iba malý spojler umiestnený na hrane pod zadným oknom. Druhou možnosťou je pravý opak, a síce ešte väčšie krídlo vzadu. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Technické úpravy dostupné správy nespomínajú. Sériová verzia ponúkne maximálny výkon 228 kW (310 k), vrchol krútiaceho momentu 400 Nm, zrýchlenie na 100 km/h za 5,7 s a najvyššiu rýchlosť 270 km/h.

civic_revo_2.jpgcivic_revo_3.jpgcivic_revo_4.jpgcivic_revo_1.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY