vytisknout velikost písma Honda Civic Type R dostane nový dvojliter s výkonom 280 koní

Honda Civic Type R dostane nový dvojliter s výkonom 280 koní

Svetu sa čoskoro predstaví dlho očakávaný hot-hatch . Honda pripravuje nový Civic Type R, ktorý má tie najvyššie ambície. Chce sa stať vo svojej kategórii tým najlepším, čo bude k dispozícii, čo by malo byť potvrdené najrýchlejším časom na Nürburgringu (samozrejme v kategórii hot-hatch, ktorej aktuálne vládne Mégane RS).

Japonská automobilka zverejnila oficiálne video, oficiálne fotografie a tiež prvé informácie. Na fotkách si môžeme prehliadnuť už takmer sériové vydanie ostrej novinky a treba podotknúť, že vyzerá veľmi dobre. Pod kapotou sa objaví nový preplňovaný dvojlitrový štvorvalec vybavený technikou priameho vstreku paliva, systémom preplňovania a výkonom 280 koní. Norma Euro 6 už je samozrejmou nutnosťou. Mimochodom ide o úplne nový agregát VTEC Turbo a Type R bude prvým automobilom , ktorý ho dostane.

Tým bohužiaľ tentokrát zásadné informácie končia. Honda ešte pridáva názor Gabrieala Tarquini, ktorý sa s autom už zviezol a označil ho za fantastické. Vzhľadom k tomu, že ide o továrenského jazdca tímu Hondy v seriáli WTCC , by ale bolo zvláštne, keby hovoril niečo iné.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY