vytisknout velikost písma Honda Civic Type R čoskoro dostane vylepšenie od spoločnosti Mugen

Honda Civic Type R čoskoro dostane vylepšenie od spoločnosti Mugen

Honda Civic Type R ako najrýchlejšia prednokolka na Nürburgringu sa zdá byť automobilom, ktorý mnoho ďalších vylepšení nepotrebuje, ale ľudia od spoločnosti Mugen sú opačného názoru. Po internete už koluje prvá ochutnávka toho, ako bude vylepšený Civic Type R vyzerať. Na technické podrobnosti si ale musíme zatiaľ ešte počkať.

Civic Type R dostal sadu prvkov pre lepšiu aerodynamiku, ktoré boli údajne vyvíjané v aerodynamickom tuneli, takže by mali byť naozaj funkčné. Okrem poriadneho spojlera vzadu ide tiež o spojler pod predným nárazníkom alebo prvky na predných blatníkoch. Technické zmeny sa ešte stále vyvíjajú, podrobnosti o všetkých dostupných úpravách by sme sa mali dozvedieť najneskôr na prelome roka.

Pre pripomenutie dodáme, že už sériová verzia dáva vodičovi k dispozícii výkon 228 kW (310 k) a vrchol krútiaceho momentu 400 Nm. Akcelerácia z nuly na 100 km/h prebehne za 5,7 s a maximálna rýchlosť, ktorá je daná obmedzovačom, dosahuje na 270 km/h.

mugen_1.jpgmugen_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY