Koncept Civic Tourer sme si mohli prezrieť v Ženeve a ako sa všeobecne očakávalo, sériová verzia sa od neho príliš nelíši. Auto meria na dĺžku 4520 mm, široké je 1770 mm a vysoké 1440 mm. Šírka ani výška sa v porovnaní s hatchbackom nelíši, na dĺžku nabral kombík 235 mm. Väčšia dĺžka ide samozrejme na vrub batožinovému priestoru. Z pôvodných 477 litrov vzrástol objem na 624 litrov. Celkovo zvládne Tourer 1668 litrov (hatchback 1378 l) a za zmienku stojí tiež výška nakladacej hrany, ktorú inžinieri od Hondy položili do výšky 565 mm (hatchback 702 mm).
Interiér veľa rozdielov oproti hatchbacku neponúka, trochu sci-fi prístrojový štít vyžaduje zvyk, ale to nie je žiadna novinka. Podrobnejší pohľad na stredový panel odhalí jednu dôležitú novinku - tlačidlo systému ADS, teda ovládanie adaptívnych tlmičov. Vybrať sa dá klasicky z režimov comfort, normal a dynamic. Pre úplnosť je ale potrebné doplniť, že ADS pracuje iba so zadnými tlmičmi.

Civic Tourer dostane systém adaptívnych tlmičov ADS. K dispozícii budú tri režimy, nastavovanie sa ale týka len zadnej nápravy.
Japonský kombík jednoznačne zaboduje variabilitou vnútorného priestoru. Nechýbajú nahor výklopné zadné sedáky pre prepravu dlhších plochých predmetov, sklopením zadných operadiel potom vznikne ukážkovo rovná ložná plocha. Batožinový priestor má všeobecne dobrý prístup a pravidelný tvar. Kúzlo rekordného objemu podľa očakávania nájdete pod dnom. Rozlúčiť sa však musíte s rezervou. U slovenských dílerov bude možné dojazdové koleso zaobstarať, ale to potom zase Tourer neponúkne rekordný objem, ktorým chce poraziť samotnú Octaviu.
V ponuke motorizácií nájdete od začiatku jednotku 1.6 i-DTEC s výkonom 120 koní a benzínovú jedna-osmičku i-VTEC naladenú na 142 koní. Naftový štvorvalec vyrábaný vo Veľkej Británii (rovnako ako Civic Tourer) bude lákať na nízku spotrebu. Tá by sa mala podľa tabuliek v kombinovanej prevádzke vojsť do štyroch litrov. Ak chcete Civic Tourer s automatom, potom budete musieť siahnuť po benzíne. K dieselu sa ponúkať nebude.